3 kuu keha rasva kadu

Sisestage jõutreeningute vahel alati vähemalt 2 päeva puhkust ja taastumist. Kontrollige keharasva protsenti. Keharasva mõõtmise meetodid võivad olla ka ligikaudsed hinnangud, välja arvatud juhul, kui investeerite meditsiinilisse protseduuri, nagu näiteks veealune kaalumine või DEXA skaneerimine. Milline on normaalne rasva kadu määr?? Hüvasti stress!

Kaalut alla võtmine võib tunduda uure eemärgina, kuid tegelikult aate 2 kuu jookul 14 kg kaalut alla võtta aboluutelt, kui ööte targalt ja lülitate treeningu oma iga Sisu Nõuanne Kaalust alla võtmine võib tunduda suure eesmärgina, kuid tegelikult saate 2 kuu jooksul 14 kg kaalust alla võtta absoluutselt, kui sööte targalt ja lülitate treeningu oma igapäevarutiini.

Sellise kaalu langetamiseks 9 nädala jooksul on vaja planeerimist ja otsustamist ning saate seda teha tõelise pingutusega. Sammud 1.

Sel viisil alustatud kaalulangetamist käsitlev artikkel võib olla veidi vähem põnev, kuid on hädavajalik, et jõuda otse asja juurde: 2 kuu jooksul 14 kg kaotamine on "liiga raske".

Miks mõõta keharasva

Arstid ja toitumisspetsialistid eeldavad, et nädalas peaks kaalust alla võtma 3 kuu keha rasva kadu 0,5—1 kg. Isegi kui kaotate 9 järjestikuse nädala jooksul 1,5 kg nädalas, pole te ikkagi oma 14 kg eesmärki saavutanud. Tervislik kaalulangus on kehas kogunenud rasvade järkjärguline vähendamine ilma aktiveerimiseta näljarežiim. Kui vähendate kaloreid nii palju, et keha arvab, et olete näljane, hakkab see kaotama lihaseid, mitte rasvu.

Ja see pole tervislik viis kaalust alla võtta.

Salendav Kaalu Kaotada Keha Kreem Keha Vormimine Pinguldav Rasva Kadu, Naha Hooldus TK-ing

Kaalu langetamine vähem süües on väga keeruline ja liiga vähe süüa on ka ebatervislik, kui valite valeks toiduks lõikamiseks. Rasv on hädavajalik, kuid liiga palju rasva tarbimine on ka ebatervislik. Valku kasutatakse lihaste, kõõluste, naha ja elundite ehitamiseks. Kui vähendate liiga palju kaloreid, on teie kehal raskem kaalust alla võtta. Seda nähtust nimetatakse söömisest adaptiivne soojuse teke. Võib-olla on see keha enda ellujäämismehhanism, võib-olla keha viis säilitada piisavalt kaalu, et end mugavalt tunda.

See kõlab hullumeelselt, aga mis iganes see ka pole, kaalu langetamiseks peate võtma kaloreid. Tea, kui palju kaloreid pead kaalu langetamiseks põletama.

Igale 0,5 kg kaalule 3 kuu keha rasva kadu umbes kalorit. See tähendab, et kui soovite kaotada 0,5 kg, peate põletama rohkem kaloreid kui päeva jooksul.

Abstraktne

See on väga suur arv. Võrdluseks: kui kulgete keskmise kiirusega 1,6 km, võite kulutada — kalorit. Ja nii tuleb ühe naela kaotamiseks joosta umbes 48 kilomeetrit - rohkem kui maraton. Tavalised maratonijooksjad kaotavad pärast iga võistlust enam kui 3 kg, kuid suurema osa sellest kaotusest umbes 2,7 kg moodustab vesi.

  1. Lemon kaalulanguse ulevaated
  2. Soovitatav igapaevane kalaoli annus ja kaalulangus
  3. Disain: Kuuskümmend rasvunud vabatahtlikku randomiseeriti ühte järgmistest kaalulangusprogrammidest: kcal päevas vähendamine vähendamine või keskendumine kaheksa köögivilja tarbimisele päevas ja 2—3 vilja päevas HiVeg.

Siit saate teada muid kaalulangusega seotud tegureid. Õnneks on kaalu langetamiseks palju võimalusi: lihaste kadu, rasvade kadu ja dehüdratsioon. Suurem osa kehakaalust, mida soovite 2 kuu jooksul kaotada, on tingitud dehüdratsioonist ja see ny timesi kaalulanguse artikkel hea.

Kui suudate ühendada tervisliku eluviisi regulaarsete treeningute ja Sparta harjutustega harjutus, mida arvatakse kasutataks Vana-Kreeka armeessaate saavutada pealkiri välja. Motiveerituna püsimiseks seadke nädala ja kuu eesmärgid.

Paljud inimesed hakkavad harjutama ja loobuvad, sest nad ei näe koheseid tulemusi. Üle 7 kg kaalust alla võtta kavandades teeb neid lihtsalt heidutama järgmine asi: nad loobuvad kiiresti poolel teel, sest seavad liiga kõrge eesmärgi.

Selle asemel, et suruda ennast kaalulangetada soovivate inimeste meeste dilemmasse, jagage oma eesmärgid väiksemateks, paremini hallatavateks eesmärkideks, nii et kui te ei näe koheseid tulemusi, ei heidutaks teid. Kui soovite 2 kuu jooksul kaotada 14 kg, jagage oma eesmärk 7 kg kuus või 1,5 kg nädalas. Baasainevahetus näitab, kui palju kaloreid päevas kulutate. Tegelikult on see suhe tegur, mis teeb päevas kalorit.

Nagu me kõik teame, on eduka kaalukaotuse võti võtta vähem kaloreid, kui suudate kulutada, seega on korrigeerimisel oluline teada, kui palju kaloreid päeva jooksul põletate.

keha rasva kadumisprotsess

Dieet, mille eesmärk on kehakaalu langetamine. BMR-i arvutamine on väga lihtne.

kehakaalu ja rasva kuidas teha kanüüli tselluliidimassaažiga kodus kaotamine

Sisestage mis tahes otsingumootorisse lihtsalt fraas "ainevahetuse kiiruse kalkulaator", seejärel sisestage asjakohane teave, näiteks sugu, vanus, pikkus ja kaal.

Ärge jätke sööki vahele. Ehkki eduka kaalukaotuse võti on süüa vähem kaloreid kui suudad ära kulutada, ei tähenda see veel söögikordade vahelejätmist.

20 parima kaalulanguse toidu

Söögikordade vahelejätmine aktiveerib isegi näljarežiimi vt eespool ja muudab liigsöömise palju vastupandamatumaks. Söö rasvavaba valku. Valgurikkad dieedid on kaalulangetamiseks hädavajalikud.

Toores rasva kadu kaalu langetamiseks kuu tulemust

Paljud uuringud on näidanud, et valgurikka dieedi järgijad tarbivad vähem kaloreid ja tunnevad end rohkem rahul vähem näljasena kui enne dieedi alustamist. Valgurikkad toidud hõlmavad järgmist: Lahja liha nagu kalkun ja kanarind Kala, nagu tuunikala Rasvavabad piimatooted, näiteks kooritud piim, kodujuust teatud tüüpi kodujuust või madala rasvasisaldusega jogurt Sojatooted nagu tofu Kaunviljadest meeldivad punased oad ja läätsed Lihtsate 3 kuu keha rasva kadu kuu keha rasva kadu asemel eelistatakse kompleksseid süsivesikuid.

Lihtsate ja keeruliste süsivesikute vahel on palju erinevusi. Lihtsad süsivesikud, nagu saias, vahustatud gaseeritud jookides ja küpsistes, on lihtsa keemilise struktuuriga ning keha seedib neid väga kiiresti ja lihtsalt; Liigsed lihtsad süsivesikud kogunevad rasvana. Komplekssetel süsivesikutel, 3 kuu keha rasva kadu maguskartulil, pruunil riisil ja suvikõrvitsal, on keerulisem keemiline struktuur, keha omastab need pikema aja jooksul; seetõttu tunnete end kauem täisväärtuslikumana ja vähendate süsivesikute võimalust rasvaks koguneda.

Niisiis, vali lihtsad süsivesikud keerukate süsivesikute asemel: Valige saia asemel täisteraleib Valige täistera pasta tavalise pasta asemel Valige valge riisi asemel pruun riis Valige köögiviljad nagu brokkoli tärklise asemel nagu kartul Valige suhkru, gaseeritud jookide ja kommide asemel pähklid pähklid, nagu mandlid, kastanid jneoad ja köögiviljad.

Valige tervislike rasvade asemel ebatervislikud. Kõik rasvad pole halvad.

Kuidas kaotada keharasva

Tegelikult on kahte tüüpi "tervislikke" ja kahte "ebatervislikku" rasva. Kasutage dieedil tervislikke rasvu, et püsida kehakaalu langetamise ajal tervena. Monoküllastumata rasvad ja polüküllastumata rasvad peetakse tervislikuks ja seda saab lisada igapäevasesse dieeti. Monoküllastumata rasvade näited on avokaadod, pähklid, oliivid ja kõrvitsaseemned.

Polüküllastumata rasvade hulka kuuluvad lõhes ja linaseemnes leiduvad oomega-3 rasvhapped.

Seonduvad tooted

Vältima küllastunud rasv ja transrasvad. Need rasvad pole mitte ainult ebatervislikud, sest suurendavad kolesterooli hulka veres, suurendades seeläbi südame-veresoonkonna haiguste riski, kuid neil pole ka toiteväärtust.

Neid rasvu tuleks vältida, eriti dieedi ajal.

kaalulangus hupnotistid minu lahedal

Sööge tasakaalustatult. Isegi kui teil on tervislik toitumine, võite ühte tüüpi toitu üle süüa ja eirata teiste toitude kasulikkust tervisele. Kui soovite kaalust alla võtta, hoidke tasakaalustatud toitu, süües palju värskeid puu- ja köögivilju, täisteratooteid, kaunvilju ja seemneid, kala ja tailiha.

Püüdke vältida rasvaseid toite, töödeldud toite, kiirtoite, rämpstoitu, komme ja küpsetisi.

Kui palju saate ja milleks tõesti kaalust alla võtta

Atkini madala süsivesikusisaldusega dieedid soovitavad meil piirata oma tegelikke süsivesikuid ja lisada rohkesti valku, isegi mõnda rasva. Neid dieete järgivatel inimestel soovitatakse süüa madala glükeemilise indeksiga GI toite. Atkinsi dieedi näide on see, et võite süüa võileibu liha ja köögiviljaga, kuid mitte leiba.

Järgige South Beachi dieeti. Kuigi South Beachi dieedil on üsna sarnane Atkinsi dieediga, on sellel kaks suurt erinevust: Keelake täielikult "ebatervislikud" rasvad, kuid ergutage tervislikke 3 kuu keha rasva kadu Süsivesikud ei kuulu komplekti. Selle asemel julgustab selline lähenemine dieedipidajaid tarbima madala suhkrusisaldusega süsivesikuid või madalat glükeemilist indeksit.

Lõbutsege ja võtke Vahemere dieediga kaalust alla. Selle dieediga soovitatakse dieedipidajatel süüa Hispaanias, Itaalias, Kreekas ja Kreeta saarel populaarseid toite. Siinsed inimesed söövad sageli: Mõõdukas koguses kala ja linnuliha, söö vähem punast liha Paljud köögiviljad ja hooajalised toidud Magustoit värskete puuviljadega Juust ja piim Väikesed, mõõdukad veinikogused Proovige kaalupunktide kaalukaotuse programmi Pro Points kontoga. Kaalujälgijad on kaalulangetusprogramm, kuhu iga inimene saab registreeruda.

Seetõttu antakse neile konto "Pro punktid", millel on teatud arv punkte, mis põhinevad mitmel teguril, nagu vanus, sugu ja kaal. Toitu hinnatakse olemasoleva skaala järgi.

Igaüks võib süüa kõike, kui nende toitude üldskoor jääb lubatud piiridesse.