Kohurasva poletamiseks

Seetõttu sööge sagedamini, kuid mõõdukalt.. Ei ühtegi supermarketit ega kiirtoitu. Igatahes vaatame, mida tohib ja mida mitte, et terve ja saledaks jääda.. Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses, käed üles sirutatud. Fakt on see, et ajakirjanduse pumpamine ei aita neist lisa kilodest lahti saada. Pikali Lamage selili, pange jalad mingile künkale padi või diivanipadi ja suruge alaselja alla rullitud rätik.

Kuidas juhtida rasva mehe kõhu alt Tasane ja väljendusrikas ajakirjandus on olemas peaaegu kõigil inimestel, lihtsalt sageli on see peidetud rasvakihi alla. Olukorra parandamiseks alustab inimene kõhu rasvapõletuseks harjutuse tegemist, teeb hommikul võimlemist või kohurasva poletamiseks trenni, kuid ei saa rindade muutused kaalulangus seda, mida soovib.

Fakt on see, et peate liigse kaalu eemaldama kõikehõlmavalt ja vastavalt reeglitele, millest räägivad fitnessieksperdid. Kohurasva poletamiseks põletada kõht rasva Oma keha sportlikuks ja sobivaks muutmiseks ei piisa ainult sportimisest.

On vaja mõista, kuidas rasv põleb, ja neid teadmisi tegevuses rakendada.

Kodused abinõud kõhurasva põletamiseks

Põlemisprotsess koosneb mitmest etapist: kõigepealt mobiliseeritakse rasvkoest vabad rasvhapped, seejärel kantakse need verega põletuskohta ja seejärel põletatakse südames, maksas või lihastes.

Rasvakihi põletamine ja lihaste kasv on täiesti erinevad protsessid, mis ei saa toimuda samal ajal, mistõttu ei saa jõutreeningut kombineerida kergendusklassidega — tulemust ei tule.

kohurasva poletamiseks toiduained mis poletavad teie keha rasva

Vabade rasvhapete mobiliseerimine sõltub mitmesugustest hormoonidest, sealhulgas insuliinist. See peatub juba keskmise insuliinitaseme juures, nii et peate treenima tühja kõhuga. See suurendab kortisooli, hormooni, mis kiirendab rasvarakkude põlemist, sisaldust. Pakume ekspertide näpunäiteid, kuidas kiiresti kõhtu rasva põletada: Unenäos kaotab kohurasva poletamiseks kaalu, nii et peate magama tundi.

Hea kardio on hüppenöör. Kakskümmend minutit treeninguid päevas. Alustage kõhurasva põletamiseks treenimist keerutamine, latt, hüppamine, üles tõmbamine. Enne iga treeningut sööge greipi, see aitab põletada nahaalust rasva.

Toitumine on edu võti! Kuidas süüa, et kõhust ja külgedest lahti saada

Kasulik lõss, see sisaldab bioaktiivset kaaliumi, blokeerides rasva moodustumist. Teine kaalulanguse vili on avokaado. See on õline, kuid ei aita kaasa nahaaluse rasva ladestumisele. Avokaado sisaldab süsivesikuid mannogeptuloosi, viivitades keharasva moodustumist.

Nagu joogid — vesi, roheline tee, kohurasva poletamiseks nad enne treenimist purjus.

6 teaduslikku nippi kõhurasva kaotamiseks, mis kindlasti töötavad

Kõige tõhusamad on õhtused treeningud, kella viiest seitsmeni õhtul. Põleb kiiresti rasvaga rattasõitu. Kõhul ja külgedel Suurepärane hula-hoop-abinõu on spetsiaalne vits, mille sisse asetatakse massaažipallid. Nad masseerivad ja lõhustavad rasvkudet, aidates rasva kehast välja viia. Lisaks peate suurendama füüsilist aktiivsust ja teleri vaatamise asemel kohurasva poletamiseks kergeid sörkjooksusid kohurasva poletamiseks vilgasid kõndimisesid ja käima kolm korda nädalas aeroobikatundides.

Kodune kehaline kasvatus võib anda ka tulemusi, peate lihtsalt teadma, kuidas korralikult treenida.

Tund peaks kestma vähemalt tund, sest keha ei põle treeningu esimese 20 minuti jooksul kogunenud kaloreid. Kohurasva poletamiseks komplekt valitakse individuaalselt, kuid igal juhul on oluline hoida kõhu lihased pingeliselt kogu treeningu vältel.

Et teha endale õhuke vöökoht, peab naine end pikka aega aeroobse treenimisega koormama ja korralikult sööma, sest rasv eemaldub külgedelt ja kõhu alt. Alakõhus Rasvajooks, eemaldage rasva kohtu kõndimine, muu südamekoormus, mis tuleb läbi viia vähemalt pool tundi pulsi näiduga — lööki minutis, aitab rasva põletada alakõhus.

kohurasva poletamiseks kuidas poletada nagu rasva kodus

Sellised harjutused vähendavad insuliini taset veres, kuid adrenaliin, vastupidi, suureneb. See on piisav rasvkoe vereringe suurendamiseks ja rasvapõletuse provotseerimiseks.

Kolm nõuannet kõhurasva põletamiseks

Maoharjutused Kõhulihased asuvad ees ja külgedel, seetõttu tuleb harjutused valida nii, et need treeniksid kõiki lihaseid proportsionaalselt. Lisaks tuleb meeles pidada, et ajakirjandus on lihaseline, meie eesmärk pole lihaseid üles ehitada, vaid keharasva eemaldamine kõhu ja külgedelt.

Need kohurasva poletamiseks täiesti erinevad eesmärgid ja neid täidetakse erineval viisil. Kodus kõhu kehakaalu alandamise harjutused peaksid alati algama soojendustega — venitustega. Selleks peate sissehingamisel võimalikult palju mao paisuma ja venitama, väljahingamisel tõmmake maosse ja loendage kolmkümmend. Rihm Treeningu lähteasend on käte painutamine küünarnukites, kehaasend on küünarnukitel asetsev kohurasva poletamiseks. Peate toetuma oma käsivartele ja varvastele.

Küünarnukid asetatakse rangelt õlgade alla, puusad ja kõht on kogu tunni vältel pinges. Riba täidetakse väljahingamise ajal ja hoitakse, kuni on piisavalt jõudu alustage 10 sekundist.

Rasvapõletusdieet kõhu jaoks

Jalad koos — see suurendab kõhu lihaskompleksi koormust. Jalad peavad olema sirged, tugevas pinges. Tuharad on kogu aeg pinges. Rihma täites peaks nimme olema tasane. Ärge ümardage ega painutage selga. Kõhu tõmmatakse nii palju kui võimalik ribide külge, kuid hingamine pole vajalik. Küünarnukid asetatakse täpselt õlgade alla, mis võimaldab õlavöötme maha laadida.

Sirged keerdumised Lähteasend — lamades selili, põrandal, jalad põlvedes kõverdatud ja asetatud kehapinnast kõrgemale diivanile või toolile. See asend võimaldab teil vaagna väänata treeningu kohurasva poletamiseks peale. Oluline on oma käsi õigesti asetada.

Mida lähemal nad asuvad vaagnale, seda lihtsam on harjutust lõpule viia. Väänamine on raskem, kui käed asuvad peast kaugel, kuid tund peab olema keeruline. Treeningu valdamise etapis saab käed kõhule panna, et tunda pressi survet.

Peate keha aeglaselt vaagna külge keerama, peate selja ümardama ja abaluud põrandast üles tõstma. Proovige mõne sekundi jooksul jõuda kubemesse ja jõuda.

Seejärel hingake välja ja võtke aeglaselt algasendisse, kuid te ei saa täielikult põrandal pikali heita, et sihtlihased ei lõdvestuks treeningu lõpuni. Diagonaalne keerdumine Neid kasutatakse kaldus ja eesmise kõhulihaste treenimiseks. Harjutus tuleb sooritada lamavas asendis, põlved kõverdatud, jalad asuvad põrandal.

Atleetvõimlemine

Käed klammerduvad pea taga, küünarnukid lagunevad laiali. Parim rasvapoletaja kogu toiduainetes tõstetakse põlvedeni, pingutades abs-lihaseid. Põlvedele lähenedes on vaja keha keerata nii, et vasak küünarnukk puudutab paremat põlve, siis sama teise käe küünarnukiga.

Aeglased ja sujuvad liigutused. Kohurasva poletamiseks Mao rasvapõletuse treenimine kohurasva poletamiseks toimuma vähemalt viis korda, samal ajal kui dieedi järgimine on kindlasti kohustuslik. Kui teete võimlemist igal teisel päeval, siis ei saa te vöökoha rasvamahust lahti. Enne tundide alustamist peate soojenema, hüpates köitele või keerates vööri. Millised harjutused mao eemaldamiseks? Neid valitakse individuaalselt, kuid kõigile kohurasva poletamiseks ühine: Tõhusalt kükitage ühel jalal, et eemaldada rasv puusadest.

  1. Kodused abinõud kõhurasva põletamiseks
  2. Dieet kõhurasva põletamiseks ja kehakaalu tõhusaks vähendamiseks - Diagnostika

Püstiasendist, kui üks jalg on kõverdatud ja taljele üles tõstetud, tuleb esmalt teha 15 kükki ühel, seejärel teisel jalal. Hoia kõht kogu aeg pinges. Kükis keerutamine toimub pingutatud kõhuga. Püsti, jalad üksteisest, käed külgedel, sirutage kohurasva poletamiseks palju kohurasva poletamiseks võimalik.

Kere tuleks kallutada, kuni see muutub põrandaga paralleelseks, sirutada käega vastassuunalise jala poole, pingutades abs-osa ja keerates. Tõmmake kõht tugevalt üles, sirutage sirgeks. Mõlemal küljel on 15 liikumist. Hea kükkhüppeharjutus. Püstiasendist on vaja kükitada, seejärel hüpata üles, muutmata jalgade laiust.

Selliseid hüppeid peaks olema vähemalt kümme. Keha painutamine Harjutus põhineb spetsiaalsel hingamisel nagu ka imikutelmille käigus mitte rinnaku, vaid kõht tõuseb. Tehnika tuleb omandada aeglaselt, järk-järgult, oma keha kuulates. Paar esimest tundi saate harjutuse lihtsalt kapteniks ja alles pärast seda hakkate bodyflexi tegema.

Hingamistehnika näeb välja kohurasva poletamiseks väljahingamine — sissehingamine — väljahingamine — paus — lõdvestamine. Hingake suu kaudu täielikult välja.

Rasvapõletuse toitumine kõhu jaoks

Hingake tugevalt sisse läbi nina, täites kõhtu. Hingake täielikult suu kaudu välja ja pingutage kõht. Ärge hingake kümme sekundit, maksimeerides kõhtu. Hingake hinge ja lõdvestuge. Kuidas juhtida rasva mehe kõhu kohurasva poletamiseks Kõigepealt peate tähelepanu pöörama ajakirjandusele, kõhu kaldus lihastele, alaseljale.

kohurasva poletamiseks ei bs kaalulangus

Need lihased on kohurasva poletamiseks peaaegu kogu päeva, kui inimene kõnnib, tõstab esemeid, paindub. Kaalu kaotamiseks ja ajakirjanduse korrastamiseks peab mees hakkama minema jõusaali, kus treener pakub talle individuaalset harjutuste komplekti. Kõige tõhusamad kaalulangus on järgmised: jalgade tõstmine ebaühtlastel baaridel ja horisontaalsel ribal; Ronimisharjutus külgharjutus; hantli pingipress.

Meeste kõhu rasvapõletus peaks algama soojendusega, iga harjutus kuni 20 korda kolmes komplektis. Harjutuste valiku täiendamine sörkjooksu, ujumise, jalgrattal jalutamisega aitab tulemust kiiremini saavutada. Tugevalt rasvunud meeste jaoks on treeningu tugevdamine tervisele ohtlik, peaksite kõigepealt kohandama oma dieeti, viima aktiivsuse ellu ja kaotama paar kilo. Võite alustada minutiliste jalutuskäikudega kiires tempos ja suurendada jalutuskäikude aega kahele tunnile 10 päeva jooksul.

Artiklis esitatud teave on üksnes soovituslik.

kohurasva poletamiseks imelikud asjad mis poletavad rasva

Artikli materjalid ei vaja iseseisvat käsitlemist. Ainult kvalifitseeritud kohurasva poletamiseks saab diagnoosida ja anda ravisoovitusi, mis põhinevad konkreetse patsiendi individuaalsetel omadustel.

Hinnake artiklit.