Minu kaed ei lange, Kui kõht ei käi läbi, siis kaal ei lange - seedeensüümid aitavad

Kirjutamise hetkel olen ma viis nädalat stabiilselt teinud HIIT-treeninguid, järginud toitumiskava ning kasutanud seedeensüüme ja olen umbes kaks kilo alla võtnud. Vähemalt minu kogemuse põhjal.

Alguses kohe kindlasti päris kiiresti, kuid siis aina aeglasemalt ning võibolla mingi hetk jõuab platoo ehk seisakuni.

Kui kõht ei käi läbi, siis kaal ei lange - seedeensüümid aitavad

See juhtub siis, kui ainevahetus hakkab muutuma aeglasemaks. Sa sööd vähem, seega on ju ka vähem aineid vahetada kõlab loogiliselt, eks! Samas, mis juhtub, on see, et mingi aeg tekib kehas tasakaaluseisund.

Enne, kui ta sõi seal ringis, oli keha sellega harjunud ning vähem sööma hakates tekibki kaalulangus, sest see on kehale uus protsess.

No kurat võtaks, see kaal lihtsalt ei lange!

Aga olles nüüd pikemat aega näiteks söönud, hakkab keha ka sellega lõpuks harjuma ning saades aru, et ta saab liiga vähe süüa on ju vajaotsustab ta mingi aeg, et enam kaalu ei langeta, kõike on vaja säilitada, sest teda piiratakse ja mine tea, millal juurde saab!

Teine võimalus on see, kui inimene peaks sööma nt kcal, aga ta on siiani söönud, ütleme, pikka aega juba kcal misiganes põhjustel. Tihtipeale inimesed ei teagi, et nad söövad palju vähem, kui nende keha vajab ning olles noor, ei anna keha veel haiguste või väsimusega nii palju märki see juhtub vanusega, believe you me!

  • Kõik toidud olid üksluised, koostisosad väga sarnased ja ruumi fantaasiale väga ei jäänudki.
  • Miks kaal ei lange? - Eesti Toitumisnõustajate Ühendus
  • Kaalulangus nahaprobleemid
  • Kui kõht ei käi läbi, siis kaal ei lange - seedeensüümid aitavad @ Enzymedica Seedeensüümid
  • Toit suua kohurasva poletamiseks

Kehakaalu alandamisel võiks energiadefitsiit jääda ca kcal juurde ning kindlasti ei tohiks see olla madalam kui baas- ehk põhiainevahetus. Võttes näiteks cm pikkuse ja 70 kg kaaluva naisterahva, kellel on istuv töö kontoritööon päevane koguenergiavajadus sõltuvalt füüsilisest aktiivsusest ca kcal ning põhiainevahetuseks vajalik kcal.

Seega ei tohiks tema päevane toidust saadav energia jääda alla kcal.

Nutrilligent Toitumisnõustaja Tuuli Taimur Kuid miks ikkagi on vahel nii, et kuigi pealtnäha tehakse kõike õigesti, ei taha kaalunumber kuidagi väheneda? Toitumisnõustajana puutun palju kokku erinevate inimeste murede ja soovidega. Ühest küljest on nõustamisprotsess ja tulemus iga kord erinev, sest erinevad nii pöördumise põhjused, ootused kui ka tulemused, mida soovitakse saavutada. Teisest küljest võib neist väga sageli leida ka palju sarnast.

Söö ja salene Tundub justkui loogiline, et kaalu alandamiseks tuleks süüa vähem ning teha kõvasti trenni? Tegelikult aga jätame oma organismi suure energiadefitsiidi juures toitainete vaegusesse ning lisaks ainevahetuse aeglustumisele viiakse tasakaalust välja ka hormonaalne tasakaal.

See aga ei lase kaalul langeda, mõjutades meie organismi ja tervist tekitades väsimust ja meeleolukõikumisi, vähendades immuunsüsteemi vastupanuvõimet jpm.

Arst vastas:

Seega on esimene soovitus hakata näljutamise ja enesepiiramise asemel hoopis regulaarselt ja tasakaalustatult sööma. Nii meie kliendid kui ka kursustel osalejad on tõdenud üllatusega, kuidas pärast toidukordade ja vahepalade paika saamise on vähenenud õhtuste näksimiste ja magusa vajadus.

minu kaed ei lange

Süües tasakaalustatult ja kohati ka rohkem kui varem, on kaal väga hästi hakanud langema. Kui ei saa heaga, siis saab ükskõik millega, aga selle vormi me teeme ära!

Mis see jälle viga on siis? Ideaalmaailmas võiks asjad ju toimida nii, et kuna see on mul kolmas dieet, siis ma peaks ju täpselt teadma, mis mind ees ootab või ei oota ja kõikide arvutuste koha pealt, kui kaloreid kärpida ja natuke cardiot juurde lisada, siis peaks pekk niimoodi põlema, et ise ka ei usu. Aga mis toimub?

Ja nii ongi! Ja suvel joome konjakit ja itsitame pihku — tehtud! Ja no äkki peale seda kevadet ma suudan endale mõne normaalse hobi välja mõelda — äkki hakkan käsitööga tegelema või õpin kitarri mängima või golfi mängima… okei, seda ma ei usu ise ka.

Vot nii on lood selle dieedi pidamisega.

  1. Miks mu kaal ei alane normaalses tempos? - Perekooli Foorum
  2. Slimming durban

Mis ma siis edasi teen? Üritan hoida positiivset meelt, nautida seda teekonda nii palju kui vähegi võimalik sest no kurja mulle ju nii meeldib see, mida teenkuulan treeneri sõna ja raiun siit ühe vormi välja… ja mitte lihtsalt vormi, vaid elu parima vormi, tasemel vormi, ühe nii hea vormi, et mul endal jääb ka karp lahti.

minu kaed ei lange

Vot nii. Ja saan suvel rinna kummi lüüa ja enda üle uhke olla. Eriti lihtne oleks praegu preppi pooleli jätta ja teha hädine nägu pähe ja vabandada ennast saja asjaga välja, aga ma ei suudaks never endale peeglist otsa vaadata sellisel juhul.

Miks kaal ei lange?

Mina ei jäta asju pooleli, mina ei anna alla ja mind ei murra mitte ükski asi! Eriti ilus oleks muidugi see, et kui ma nüüd hommikul kaalule lähen, siis see number oleks julmalt kukkunud, vot see oleks ülikõva, aga eks ole näha siis. Tavaliselt kipub ta nii olema, et kui juba kõige suurem ahastus peal on, siis asjad laabuvad kuidagi iseenesest.

Võibolla sööd lihtsalt valesid asju? Pane menüü kirja, siis saaks seda analüüsida ja vaadata, kus kurja juur on.

No elus üleüldse — sellist lõputut langust ei saa nagu olla, ühel hetkel ikka kõik läheb hästi. Ahjaa, vaataks siis mingeid võrdluspilte ka.

Ohh kurat, kuidas mulle ei meeldi neid siia panna praegu, aga no mis sa teed, sai ju kokku lepitud. Kuna ma vahepeal tegin telefoni vahetuse, siis need pildid on nüüd natukene erinevad, aga no äkki saab mingit aimu. Järgnevalt toome välja mõningad kaaluseisaku põhjused ja võimalikud lahendused. Sa sööd liiga vähe! Üldlevinud on arvamus, et mida vähem sööd, seda kiiremini kaal langeb. Osaliselt vastab see tõele — kaal langeb eriti kiiresti veel siis, kui teed päev läbi trenni ja mitte midagi ei söö.

Aga kui jätkusuutlik selline tegevus on? Kas sinu eesmärk on langetada pelgalt kaalunumbrit või siiski rasvaprotsenti, et ka parem välja näha? Me näeme päevast päeva inimesi peamiselt naisikelle päevane kaloraaž on madalam isegi baasainevahetuse kaloraažist.

minu kaed ei lange

Sellisel juhul on organism tohutul säästurežiimil, ainevahetus ei toimi korralikult ja seetõttu ei lange ka kehakaal.

Sellepärast alustame tihtipeale kaalulangetamise teekonda hoopis kaloraaži tõstmisest, sest ei ole võimalik tervislikult kaalu kaotada, kui organism on katki. Sul ei ole ülevaadet oma energiatarbimisest! Selleks, et kaalu alandada, tuleb tekitada energiadefitsiit, mis tähendab kas suuremaid kulutusi või väiksemat energiatarbimist.

Kui soovid täpset ülevaadet oma energiatarbimise kohta, pead toiduvalikuid jälgima, toiduaineid kaaluma ja selle kõik kirja panema. Siinkohal loevad ka väiksed tükid šokolaadi, kohvile lisatud suhkrusiirup, tarbitud alkohol, maitseveed jne.