Napunaiteid kaal

Aneemia korral ei saa teie süda piisavalt hapnikku, põhjustades lämbumist ja südamepekslemist. Soodustada tervislikke toitumisharjumusi.

Mida tervisliku kaalutõusu korral vältida Teismelised on toidu osas sama valivad kui lapsed.

napunaiteid kaal

Samuti on nad teadlikud oma kehakujutisest, mis takistab neil söömast nii lihtne viise kae rasva poletamiseks kui peaks. Kuid mõned teismelised on kõhnad ja kõhnad, hoolimata sellest, kui palju nad söövad. On palju põhjuseid, miks teie teismeline kaalus juurde ei võta - see võib olla kehv toitumine, keha ainevahetus, nende tehtud toiduvalikud või lihtsalt geneetika.

Sõltumata sellest, miks nad napunaiteid kaal kõhnad, võib teie teismeline tervislikult kaalust alla võtta.

napunaiteid kaal

MomJunction räägib teismeliste kehakaalu tõusust ja mõnest tervislikust viisist, kuidas nad saavad oma kehakaalu juhtida. Tervislik kaal Vs keharasv Tervislik kaalutõus ja keharasva kogunemine on täiesti erinevad asjad.

napunaiteid kaal

Kui teie teismeline tüdruk või poiss on kõhn, tahaksite, et nad võtaksid kaalus juurde, mitte ei rasvuks. Mis siis on vahet keha rasva kogunemisel ja tervislikul kaalutõusul? Keharasva kogutakse siis, kui sööte toite, milles on suhkrut, süsivesikuid ja transrasvu. Praetud toidud, jäätised, küpsetatud toidud ja sooda on mõned näited sellistest toitudest.

Näpunäited vanematele - ideed, mis aitavad lastel tervislikku kehakaalu säilitada - Tervislik kaal

Need toidud aitavad teil keharasva koguneda. Tervislik kaalutõus tähendab seevastu tervislike toitude söömist, nagu komplekssed süsivesikud, nagu köögiviljad ja teraviljad, valgud, nagu tailiha, kala ja munad, mis annavad kehale toitumist ja energiat ning kehakaalu tõusuks vajalikke kaloreid 1. Tervislik kaalutõus võimaldab teil kasvatada lihasmassi ja jõudu, samal ajal kui keha rasv lihtsalt võtab ruumi napunaiteid kaal muudab selle füüsilise tegevuse raskeks.

Samuti on lihasmass tihe ja annab kehale lahja ilme, samas kui keharasv muudab selle paisunuks.

Kuidas saavad teismelised kaalus juurde võtta? Faktid ja näpunäited

Mõistke, et kaalutõus pole ainult napunaiteid kaal. Tervislik kaalutõus peaks ka teie teismelise tundma end tervema, vormisema, tugevama ja energilisemana.

Mis on teismeliste ideaalne kaal? Teie teismelise sobiv kaal peaks olema proportsioonis pikkusega. KMI protsentiil ütleb meile, lilymaymac kaalulangus inimesel on tervislik kaal, alakaal või keskmiselt ülekaal. Hoolitseda tuleb oma teismelise ideaalse või napunaiteid kaal kaalu säilitamise eest ning liigse kaalutõusu või -languse vältimise eest.

Näpunäiteid kaalu langetamiseks loomulikult ja kiiresti

Ideaalse kaalu säilitamine on oluline inimese üldise heaolu jaoks. Õige toitumine koos treenimisega aitab teie teismelisel püsida vormis ja tervislikus vormis, et võidelda liigse kaalutõusu või -kaotusega seotud haiguste vastu.

napunaiteid kaal

Inimesi, kellel on ülekaal, eriti rasv kõhu ümber, ohustab 2. Samuti on alakaalulistel inimestel habras luud, viljakuse probleemid ja aneemia. Arvestades ülekaalulisuse ja liigse napunaiteid kaal tõusuga seotud riske, ärge unustage, et alakaalulisus muudab teid vastuvõtlikuks ka mitmetele terviseprobleemidele. Väsimus ja nõrkus: Alakaalulistel teismelistel puudub energia ja nad on peaaegu alati väsinud.

Samuti on neil nõrk immuunsus, mis ohustab neid sagedamini haiguste ja haiguste korral.

Näpunäited, kuidas raseduse ajal kaal kontrolli alla saada

Kehv immuunsüsteem: Alakaalulistel teismelistel on kehv või nõrk immuunsus ja nad nakatuvad sagedamini. Näiteks haigestub teie kõhn teismeline kõige tõenäolisemalt grippi, võrreldes tema tervislikumate sõpradega. Haprad luud: Alakaalulistel inimestel võivad puududa vajalikud vitamiinid ja mineraalid, eriti kaltsium, mis lisab luumassi. Kaltsiumipuudus muudab luud nõrgaks ja habras, mis tähendab, et kukkumine või libisemine põhjustab tõenäoliselt luumurde.

Kas peate kiiresti kaalust alla võtma?

Aneemia: Kui teie teismeline on alakaaluline, võib tal olla ka rauapuudus, mis vähendab punaste vereliblede arvu ja põhjustab aneemiat.

Aneemia korral ei saa teie napunaiteid kaal piisavalt hapnikku, põhjustades napunaiteid kaal ja südamepekslemist. Pikaajaline aneemia võib põhjustada ka insuldi. Viljakuse probleemid: Alakaalulisus mõjutab ka teie teismelise tüdruku menstruaaltsüklit ja lõpuks ka viljakust.

Dieet, mis töötab? Kaalulangetamise näpunäited ja nipid algajatele

Alakaalulistel naistel on raske rasestuda. Lisaks ülaltoodule on alakaalulistel noorukitel oht ka osteoporoosi, astma, emotsionaalsete ja soolehaiguste tekkeks napunaiteid kaal. Siin on mõned asjad, mida saate teha, et aidata teismelistel kaalus juurde võtta. Suurendage kalorite tarbimist Toit, mida teie teismeline sööb, mängib olulist rolli nende kehakaalu osas.

Kehamassi suurendamiseks on oluline kaloririkaste toitude söömine.

50 ingliskeelset fraasi Small Talk

Teie teismeline suudab kaalus juurde võtta, napunaiteid kaal kaloraaži, mis tähendab, et ta peaks võtma rohkem kaloreid kui kulutab. Suurendage teismeliste valgurikaste toitude, nagu munad, tailiha, kala, juust, tofu, jogurt, sojatooted, oad, pähklid ja seemned, et suurendada lihaste kogunemist.

Piirake magusate toitude ja gaseeritud jookide söömist, mis täidavad teie keha tühjade kaloritega 3. Suurendage portsjoni suurust Teie lapsed ei pruugi üleöö söödava toidu hulka suurendada.

Alustage nende portsjonite suuruse suurendamisest vähehaaval. Kui nad söövad kaks tükki röstsaia ja ühe klaasi mahla, suurendage see alguses kolmeks röstsaiaks. Lõpuks võite suurendada nende kogust neljale või suurendada nende mahla või teravilja kogust.

Samamoodi saate lõuna- ja õhtusöögi portsjonite suurust reguleerida.

Näpunäiteid kohvieedieedi abil kiiresti kaalust alla võtta

Söö alati hommikusööki Teismelised kipuvad hommikusööki vahele jätma mitmel põhjusel. See võib kahjustada nende tervist. Kui jätate hommikusöögi vahele, võtate kehalt vajaliku energia ära. Vähem kaloreid kehas viib veelgi kaalulanguseni ja mõjutab ka teie keha ainevahetust.