Nouanded kaotuse kaalu kiiremini. Kuidas pärast stressi kiiresti ja tõhusalt kaalus juurde võtta - Unes kõndimine

Tee iga päev vähemalt 5 km kiirkõndi ehk 1 tund. Puuduvad sügavad faasid. Lisaks on soovitav kogus ümber jaotada. Mälu halveneb oluliselt, ilmub ärrituvus. Ja kui sa oled sellest olukorrast välja tulnud, hakkab aju taastama ruttu tasakaalu, et su suhkrutase normaliseeruks võimalikult kiiresti.

Teoreetiliselt on kõik lihtne ja kerge: jälgi, mida sa suhu paned ja liigu palju. Tegelikkuses aga asjad nii lihtsad ei ole. Isegi, kui sa järgid mõnda kaalujälgimise programmi täpsete ettekirjutuste järgi ja teed regulaarselt trenni: alguses kaotad sa paar kilo ja siis jääb su kaal lihtsalt seisma ja ei liigu enam.

Ilmselt on seda ka sinuga juhtunud, et kui sa teed kõike nii nagu vaja, oodatuid tulemusi sa pole saanud. Ja see ajab ju meeleheitele!

Kahjuks juhtub seda aga üsna sageli.

  1. 22 parimat nõuannet kehakaalu langetamiseks - Kaalukaotus
  2. Kaalu langetamine õige toitumisega | Toitu tervislikult
  3. Kaalulanguse motivatsioon ule 50

Kõigepealt ei maksa unustada, et liigsetest kilodest vabanetakse järk-järgult ja ainult nii võid sa olla kindel, et kaotatud kilod kohe tagasi ei tule. Vastupidisel juhul kaotad sa lihaseid rasva asemel aga sina tahad ju rasva kaotada ainult.

Kaloritemüüdi lõpp Uuringud on näidanud mitmel korral, et kalorite lugemine ei aita lõplikult üleliigsetest kilodest vabaneda. Sest kalorite vähendamise teooria on lihtsalt vale. Liigne kalorite tarbimine ei tekita ülekaalulisust, seega päevase kaloritekoguse vähendamine ei aita kiiresti kaalust alla saada.

Kõige tähtsam küsimus on hoopis see: kas kõik kalorid põhjustavad kaalu tõusu? Näiteks oliiviõli: kas ta tekitab samasuguse reaktsiooni ainevahetuses, kui suhkrukalorid?

nouanded kaotuse kaalu kiiremini

Vastus on sellele loomulikult ei. Need kaks toiduainet on liiga erinevad, et neid saaks võrrelda. Suhkur tõstab veresuhkru taset ja see on signaaliks pankreasele, et ta peab eritama piisavalt insuliini selleks, et normaliseerida veresuhkru taset.

Oliiviõli aga imendub peensooles ja jõuab edasi maksa, tekitamata märkimisväärses koguses veresuhkru ega insuliini tõusu.

Seega tekitavad mõlemad toiduained täiesti erineva metaboolse ja hormonaalse reaktsiooni kehas. Mis siis põhjustab seda kaalu tõusu? Ülekaalulisus ei ole põhjustatud liigsetest kaloritest, vaid kaalutõusust, mille põhjuseks on hormonaalse tasakaalu puudulikkus.

10 nõuannet kuidas kiiresti kaalust alla saada

Hormoonid on keemilised sõnumitoojad, mis reguleerivad erinevaid kehas aset leidvaid süsteeme ja protsesse nagu söögiisu, rasvade ladestumine ja veresuhkur. Aga millised hormoonid on vastutavad ülekaalulisuse eest? Tegemist on näljahormooniga, mida toodetakse rasvkoes. Leptiin on peamine keharasva reguleerija, mis ei ole aga kehakaalu määrava toimega. Greliini võiks süüdistada ülekaalus, sest tema ongi näljatunde põhjustajaks ja greliin toetab ka rasva kuhjumist kõhu piirkonda.

Samuti sellised hormoonid nagu seedetrakti peptiidid YY ja koletsüstokiniin, mis tekitavad küllastustunnet aga ka need hormoonid ei määra lõplikku kehakaalu. Sest hormoon, mida kahtlustatakse kaalutõusus, peab läbima testid, see tähendab, kui teda süstida inimestele, siis peaksid nad kaalus juurde võtma.

Seega need hormoonid ei ole süüdi jennifer kaalulangus tõusus, süüdi on aga sellised hormoonid, nagu tervislik salendav taimetoitlane retseptid ja kortisool. Insuliin Liige kõrget insuliinitaset on juba ammu seostatud ülekaalulisusega: ülekaalulise inimese kõhunääre eritab palju nouanded kaotuse kaalu kiiremini insuliini, kui normaalkaalus inimese oma.

Normaalkaalus inimeste insuliini tase normaliseerub üsna ruttu peale söömist, ülekaalulistel inimestel jääb tase aga kõrgeks.

Kuidas pärast stressi kiiresti ja tõhusalt kaalus juurde võtta

Teadustöö aga, mis viidi läbi 8-aasta jooksul "San Antonio Heart Study" uurijate poolest, tõestas, et insuliini kõrge taseme ja kaalu tõusu juures on otsene seos. Ja see pole mitte juhuslik, sest insuliini resisdentsusel on väga oluline osa ülekaalulisuse juures. Kui insuliin on peamine kaalutõusu põhjustaja, siis peaks ta loogiliselt olema proportsionaalne manustatud insuliini kogusega. Üks teine samalaadne uuring tõestaski, et need inimesed, kes said kõrge annuse insuliini, võtsid keskmiselt 4,5 kilo juurde võrreldes nendega, kes manustasid väiksema annuse insuliini.

Nüüd, nouanded kaotuse kaalu kiiremini kõrge insuliinitaseme ja ülekaalulisuse vahel on seos selgeks tehtud, nouanded kaotuse kaalu kiiremini me järeldada, et mida kõrgem on insuliinitase, seda rohkem kaal tõuseb. Üldiselt valmistab see hormoon sind ette kas võitluseks enesekaitse pärast või põgenemiseks.

Hea on lisada dieeti mitmesugust kibedust. Näiteks greip, lahustuv sigur, must looduslik kohv. Kuvatud on kääritatud toidud.

Kortisooli vabanemise korral, parandab ta märkimisväärselt veresuhkru vastuvõtlikkust, mis tagab lihastele energiat. Ja see on väga vajalik, et aidata meil joosta ja ohtu vältida.

Kogu vajalik energia on juhitud stressi põhjustava sündmuse vältimiseks. Ja kui sa oled sellest olukorrast välja tulnud, hakkab aju taastama ruttu tasakaalu, et su suhkrutase normaliseeruks võimalikult kiiresti. Meie keha saab kergesti hakkama lühiajalise kortisooli ja veresuhkru tõusuga.

See viib keha täieliku tasakaalustamatuseni. Kui te ei söö üldse, võib stressirohke seisund veelgi süveneda.

Pikemas perioodis hakkab see aga probleeme tekitama. Ent kortisooli pikemaajaline stimuleerimine stressirohkes olukorras tõstab veresuhkru taset ja seega ka insuliini. Insuliini tõusul on aga oluline roll kaalutõusu juures. Kroonilise stressi puhul võib veresuhkru tase jääda pikemaks ajaks kõrgeks, vallandades insuliini eritumise. Seega, mida paremini sa suudad oma stressi kontrollida, seda kergemini suudad sa alandada insuliini taset ja nouanded kaotuse kaalu kiiremini end peamisest kaalutõusu põhjusest.

Insuliiniresistentsus Insuliiniresistentsus tekib siis, kui rakud muutuvad vähem tundlikumaks selle hormooni suhtes. Kui maksa- lihaste- ja rasvarakud ehk siis glükoosi vajavad rakud hakkavad insuliini kontrollivale mõjule vastu ja ei võta glükoosi nii hästi vastu rakkudesse nii, et see jääb verre.

Insuliini resistentsuse korral hakkavad kõhunäärme rakud eritama insuliini rohkem hüperinsulineemia ja võivad muutuda näärmele koormavaks. Insuliini tootmine muutub seega puudulikuks ja veresuhkru tase veres liiga kõrgeks hüperglükeemia. Seda on lihtne seletada, mida rohkem ja pikemal perioodil insuliini eritumine kestab, seda paremini keha selle omaks võtab, luues sellega resistentsuse.

Seega tead sa nüüd, et insuliin tekitab insuliiniresistentsuse. Aga insuliiniresistentsus vallandab samuti tugeva insuliini eritumise. Mida kõrgem on insuliinitase, seda suurem on resistentsus.

nouanded kaotuse kaalu kiiremini

Ja mida kõrgem on resistentsus, seda kõrgem on insuliinitase. See tekitab nõiaringi, üks element viib teiseni, kuni insuliinitase on tõugatud äärmuseni.

Mida kauem see tsükkel kestab, seda hullemaks olukord läheb ja selle tõttu on liigsetest kilodest nii raske ajaga vabaneda.

Dietoloogide sõnul 22 parimat nõuannet kehakaalu langetamiseks

Inimestel on tunne nagu oleks tegemist nõiaringiga, sest aastakümnete jooksul on nende kehades tekkinud märkimisväärne insuliiniresistentsus. See resistentsus tekitab kõrge insuliinitaseme sõltumatult inimese toitumisharjumustest. Isegi siis, kui sa muudad oma toitumisharjumusi, nouanded kaotuse kaalu kiiremini hoiab ikkagi su insuliinitaset kõrgena.

nouanded kaotuse kaalu kiiremini

Kokkuvõttes: rikkalik toidulaud, mis tekitab insuliiniresistentsust, võib viia ülekaalulisuseni. Miks sa ei suuda kaalu kaotada kergelt? Kaalu nouanded kaotuse kaalu kiiremini on suur töö aga tulemus on igati pingutust väärt: boonusena parandad sa oma südame tervist, saad energiat juurde ja ilusa keha. Ent põhjus, miks paljud ei suuda kiiresti kaalu kaotada, on järgmine: 1 - Sul on ebareaalsed ootused kaalu kaotamise suhtes Selleks, et kaalu kaotada korralikult, pead sa seadma endale reaalsed eesmärgid ja mitte panema oma tervist ohtu.

Jälgige oma praegust toidukogust.

Ja ole kannatlik. Su liigsed kilod ei tulnud üleöö, seega ära oota, et nad ka üleöö kaovad. Isegi kuu ajaga ei saa sa oma keha endisesse vormi. Sul on vaja aega ja kannatlikkust.

nouanded kaotuse kaalu kiiremini

Samal ajal võid sa ka märgata, et su kaal ei kao aga ppc slimming oil keha muutub ikkagi hoolimata kaalunumbrist, mis ei nouanded kaotuse kaalu kiiremini sama ruttu, kui sa seda sooviksid. Enamik kaale ei näita kehas olevat veekogust, kaotatud rasva ega lihaseid, mida sa keha treenides oled saanud.

Kõik kalorid, sealhulgas süsivesikud ja lipiidid on vajalikud selleks, nouanded kaotuse kaalu kiiremini elada ja hingata Selleks, et tervislikult kaalu kaotada ja üldse tervislikumalt toituda, peavad tarbitud kalorid tulema tervislikest süsivesikutest, valkudest ja lipiididest.

Lisaallikateks vali rafineerimata süsivesikud aed- ja puuviljad näiteksmis on olulised energiataseme alalhoidmiseks selleks, et sa saaksid liigutada ja tegutseda. Süsivesikutes olevad kiudained aitavad sul samuti hoida täiskõhutunnet ja hoida ära näksimist, mis pole sugugi tervislik. Uuringud on aga näidanud, et kehakaal langeb kiiremini ja paremini, kui kardio asemel teha rohkem jõutreeningut. Üks uuring, mis viidi läbi "Harvard School of Public Health" teadlaste poolt, tõestas, et need, kes tegid päevas minutit jõutreeningut, kaotasid kiiremini kõhuümbruse rasva, kui need, kes piirnesid ainult kardio treeninguga.

Samal teemal

Rasvavaese toidu söömine aga võib aeglustada ainevahetust. Uue dieediga alustamine aga nõuab uute toiduainete ostmist ja varumist, uute retseptidega katsetamist ja sisseõpitud harjumuste muutmist õhtuti töölt koju tulles, samuti pidevat võitlust iseendaga, kui tekib soov näksida või midagi head süüa. See võib olla alguses üsna väsitav ja kurnav. Mitmed erinevad kaalujälgimise programmid lubavad kiireid tulemusi üsna lühikese ajaga.

nouanded kaotuse kaalu kiiremini

See võib tunduda üsna ilus, et olla tõsi, kui sa loed: "Kaota 10 päevaga 10 kilo! Ja kui see ka oleks, mida see tervisega teeb?

Stressi mõju inimese toitumisele

Kui ruttu sa kaalu võid kaotada? Enamik inimesi, kes on otsustanud oma üleliigsetest kilodest vabaneda, tahavad kiireid tulemusi. Isegi, kui see on mõistetav, kõige parem soovitus on langetada kaalu pigem aeglaselt. Aga millise kiirusega siis?

Üldiselt soovitavad spetsialistid kaalu langetamiseks kaotada kuni 1 kilo nädalas. Üle selle võib juba kaalukaotust pidada liiga kiireks.

Lubage endale 20—30 minutit ilma häireteta süüa. Shutterstock 'Proovige harjutada tähelepanelikku söömist, lülitades välja kõik segajad, nagu mis tahes tüüpi ekraan. Kui teete söömise ajal midagi muud, ei pruugi teie tähelepanu olla söögikorral ja see võib viia mõttetult söömiseni mis võib põhjustada ülesöömist'ütleb Smith.

Miks sa pead kaotama kaalu vähehaaval? Liiga kiired muutused suurendavad läbikukkumisriski. Sa pead muutusi sise tooma vähehaaval ja järk-järgult. Kui su toit ei sisalda piisavalt süsivesikuid, valke ja tervislikke rasvaineid, siis ei saa sa piisavalt toitaineid, mida su keha vajab normaalseks funktsioneerimiseks. Mida siis teha, et üleliigsetest kilodest vabaneda? Kui sa tahad kaotada oma üleliigseid kilosid nii, et nad tagasi ei tule, siis pead sa pikemas perspektiivis muutma oma harjumusi.

Kui see nouanded kaotuse kaalu kiiremini sulle ei meeldi, siis võib-olla on see sellepärast, et sa oled harjunud dieetidega, mis ei kesta kaua aga mille järel kilod ruttu tagasi tulevad.

Tervislik toitumine ei tähenda seda, et sa ei tohi enam süüa seda, mis sulle meeldib ja pead päev otsa rohelist närima. See tähendab seda, et sa pakud oma kehale seda toitu, mida ta vajab ja saad aru, kuidas kaotada kaalu nii, et kilod nouanded kaotuse kaalu kiiremini ei tuleks kolinal. Sa pead muutma oma harjumusi vähehaaval paremuse poole aga seadma endale eesmärgid kogu eluks. Parem toitu nii nagu meie esivanemad seda tegi, vali võimalikult looduslik toit.