Rasvapoletusintervallid jooksulint, Mis on intervalltreening

See kulutab palju kaloreid, mis aitab kaasa kehakaalu langusele. Seda saab teha jooksulindil, rattal või stepperil, õues treenides või hoopis kokku panna ringtreening oma lemmikutest. Kui treenite regulaarselt segamini, peate suurema tõenäosusega oma rutiinist kinni. HIIT on laialtlevinud ja end tõestanud treeningmeetod, mis on saanud lemmikuks nii harrastajate kui ka profisportlaste seas. Põletatud kalorid sõltuvad teie kaalust ja hapniku tarbimisest, kuid võite kaotada 8—15 kalorit minutis. T fit — progressiivne treeningintervall, mis ühendab endas intensiivse kardio treeningu, jõujooga, sportlikud harjutused.

Seda tüüpi koormuse vastunäidustused on südame-veresoonkonna süsteemi talitlushäired ja tõsised kroonilised haigused. Esimestel etappidel peaksid rahulikud intervallid kestma poolteist korda kauem kui aktiivsed.

kas vahuvein veeabi kaalulangus zantrim salendav abi ulevaateid

Aktiivsete perioodide kestus on alates 10 sekundist ja mitte rohkem kui kaks minutit, kogu koolituse kestus algajatele ei tohiks ületada 15 minutit. Alles mõne aja pärast, kui keha on süsteemiga harjunud, võite kasutada korduste arvu ja treeninguaja järkjärgulist suurendamist kuni tunnini.

Igale intervalliprotseduuri õppetundile peaks eelnema lühike soojendus, mille eesmärk on soojendada lihaseid ja liigeseid, näiteks mitmesuguseid kiike, kaldeid, kaldeid.

Kõrge intensiivsusega tegevuste sagedus sõltub teie füüsilisest vormist ja vastupidavusest.

Intervallid salendavad treeningud

Algajatele piisab paarist mitte eriti pikast tsüklilisest lähenemisest nädalas. Intervallid salendavad treeningud Tsüklilisel lähenemisel spordile on tohutu eelis muud tüüpi kehalise tegevuse ees — sellised harjutused võivad reaktiivselt põletada liigset rasva, muutes keha saledaks ja naha pinguldatud.

Intervalltreening võib alata jooksulindiga 5. Intervalltreeninguid saate teha vastavalt rasvapoletusintervallid jooksulint või käsitsiprogrammidele, sõltuvalt teie eesmärkidest. Kas olete selle pärast valmis? Mõtle neile rutiinidele, mille on välja töötanud jooksva treener John Henwood, teie jooksulint intervalli treeningu petavad lehed.

Video: Vabane migreenist selle 10-minutilise seansiga! 2021, Mai

Üks põhjus, miks HIIT on nii populaarne, on garanteeritud saavutused ning mitte ainult kaotatud liigsete kilode või väiksema rasvaprotsendi näol — saavutused on palju suuremad. Mitmed uuringud kinnitavad, et HIIT avaldab head mõju kogu füüsisele, alates aeroobse võimekuse parandamisest kuni kalorite järelpõlemise kestvusele pärast trenni.

  • JOOKSURAJA KAALULANGUS: 4 RASVA PõLETAMISE STRATEEGIAT KEHAKAALU LANGETAMISEKS - TERVIS -
  • Kardioseadmed - Trenažöörid - SportTrend
  • minutilise rasvapõletusliku jooksulint harjutused - Treeningud

Teaduslikult on kinnitatud, et regulaarne HIIT treening võib mõjuda soodsalt vererõhule, parandab insuliinitundlikkust ja vähendab oksüdatiivset streesi. Kuna HIIT treening on siiski seotud ülima pingutuse ja suure koormusega, hoiatavad eskperdid, et sa peaksid puhkama ja taastuma vähemalt 24 tundi treeningute vahel — seega enam kui kolm korda nädalas pole mõistlik HIITi teha. Selles tsoonis põletate minutis kõige rohkem kaloreid.

Iintensiivsed intervallid – Hiit Treening

Rasvapõletustsooni leidmiseks peate kõigepealt arvutama maksimaalse pulsi. See on maksimaalne arv kordi, kui teie süda suudab 1-minutise treeningu ajal võita.

Casall treadmill T200+

Teie maksimaalne pulss on miinus teie vanus. Üldiselt on teie rasvapõletusvöönd 70 protsenti teie maksimaalsest pulsisagedusest. Selle numbri abil saate teada, kui kõvasti peaksite kaalukaotuse toetamiseks pingutama. Selleks on üks viis: Kandke randmel või rinnal pulsimõõtjat. Pange jooksulint tasaseks.

kaalulangus muutus nagu 7 suurima kaalulanguse vigu

Seadke kalle 2 protsenti. Jog 1 minut kiirusel 4 mph.

  1. Stratera kiire kaalulangus
  2. Eelkõige selles peitubki kõrge intensiivsusega intervalltreeningu HIIT võlu.
  3. Jooksurajad on suurepärased seadmed kodus või spordisaalides, mis võimaldavad teil teha head treeningut aastaringselt, sõltumata ilmast.
  4. Jooksurada on ülipopulaarne aeroobne treeningmasin.

Sõitke kiirusega 8—10 miili tunnis või kuni sisenete rasvapõletusvööndisse. Ta teeb seda keha rasva metaboliseerimiseks energia saamiseks. HIITi jooksulindil saate teha järgmiselt.

Jooksuraja Kaalulangus: 4 Rasvapõletuse Strateegiat Kehakaalu Langetamiseks | Sobivus

Seadke jooksulint nii, et see oleks tasane. Soojendamiseks kõndige 5 miili tunnis tunnis. Jookse kiirusega 9—10 miili tunnis 30 sekundit. Kõndige kiirusega 3—4 miili tunnis 60 sekundit. Korrake 5 kuni 10 korda. Jahutamiseks kõndige 5 minutit 2 miili tunnis.

kaalulangus massaaz thane saavutada kaalulangus martinsville

Täpsema treeningu jaoks vaheldumisi sörkjooks ja sprint. Igale suure intensiivsusega komplektile saate lisada ka rohkem minuteid. Ideaalis peaksid teie puhkeperioodid olema kaks korda pikemad kui teie kõrge intensiivsusega intervallid.