Slimming oma tuharad

Ta on populaarne tüdrukute seas, kes tahavad olla nagu tantsijad, kellel on Rio de Janeiros karnevalis paraadav tassistav, meelitatav joon. Seansi ajal peate pidevalt vaatama last, kontrollima tema seisundit. Seisa sirgelt ja venitada oma käsi edasi horisontaalselt. Peale kaalumist lihaste ajakirjandus, see poos aitab täita massaaž südame -, kopsu -, mao-ja soole.

HARJUTUSED SLIMMING BELLY, KÜLGEDEL JA TUHARAD

Ebanormaalse arengu korrektsiooni peamine protseduur on üldine massaaž, mis hõlmab ka tuharate mõju. Iga ema peaks õppima, kuidas oma põhietappe korrektselt täita: Katke kõvade, lameda pinnaga õlikindel. Pange laps kõhtule, kergelt lööke alaseljale, seljale, jalgadele ja tuharadele.

slimming oma tuharad

Ilma ülemäärase surveeta, sõrme polstrite õrnate spiraalsete liikumistega, hõõruge reie lihaseid, et parandada verevarustust valus liigesele ja tugevdada kiude. Töötada siledate ümmarguste liikumistega tuharate ala.

Uurige õõlut veidi allapoole reie sisi. Massaaž selle pöidla pehmendusega päripäeva, võite asuda kohapeal kõige lähemal ja tegutseda sellel. Oluline on rõhu jõud õigesti arvutada, et laps ei vigastaks.

slimming oma tuharad

Kui laps on juba jõudnud kuue kuu vanusesse, siis võib perse venitada, kasutades kerge vihastust, pehmet hirmutamist ja vihma viiruse tehnikat. Lõpeta maskides tuharad rahustavates löökides. Loomise protsessis on tekkinud slimming oma tuharad siseorganid ja imikute luustik, mistõttu liiga intensiivsed manipulatsioonid võivad olla surmavad. Seansi ajal peate pidevalt vaatama last, kontrollima tema seisundit. Düsplaasia korral on soovitatav kasutada massaažitehnikat vaheldumisi passiivsete harjutustega, mille eesmärk on suurendada puusaliigese liikuvust ja tugevdada läheduses olevaid lihaseid.

Kilpkonnaklassi klassikaline massaažitehnika Selle protseduuri reeglid põhinevad säärte tsooni struktuuri ja asukoha omadustel: selle ümmargune kuju hõlmab massaažitehnikate rakendamist kummardumisel; liikumine on suunatud alt ülespoole, sisenemas küünaraiste lümfisõlmede suunas; selles kehaosas on suuri ja tihedaid lihaseid, mida saab töödelda vaid suhteliselt intensiivsete liikumistega; massaažitud piirkond jagatakse kaheks osaks, millest igaüks loetakse iseseisvaks tsooniks; samal ajal ei muutu vahepealne voldik, seda ei lahutata, sellel ei tehta mingit mõju; Massaaži terapeut on patsiendi paremal mugavam massaažirajaga vasakpoolne tuharate ja vastupidi.

Seansi ajal rakendage klassikalisi põhitehnikaid kindlas järjekorras, mida pole soovitatav murda: Alustage massaaži sääre piirkonnas. Selleks kasutatakse erinevat meetodit: tasapinnaline, haarav, vahelduv või koormav. Iga protseduuri korratakse korda.

Byothea Remodelling Slimming Body Cream: figuuri korrigeeriv ja salendav kehakreem

Seda etappi peetakse ettevalmistavaks ja see kestab umbes 2 minutit. Survejõu suurendamine, pigistamine. Tuharatel on kõige sagedamini kasutatav korakoidne meetod, mis viiakse läbi käega kokkuvolditud, poolkuivaste sõrmedega.

  1. Jump Rope kaalulangus - hüpped moodustada ilus figuur - Harjutused
  2. Harjutused slimming belly ja külgedel - Eco Slim
  3. On mõtet mõnda aega massaaži edasi lükata, kui patsiendil on kõrge temperatuur, kõrge vererõhk, alkohol või narkootiline mürgistus, äge valu ja närvisüsteemi ülehõõrumine.
  4. Lamada kõhuli, et jalad koos, tõmmata jalad.
  5. Harjutused slimming belly ja külgedel 20 august Paljude naiste jaoks on, jah, ja mehed ka, kõhu ala on suurim probleem.

Järk-järgult liigub hõõrudes. Püstjooneline peopesa teostab, mis muudab translatsioonivahetuseks endast sentimeetrit ja vastupidises suunas 1, cm.

Spiraalne hõõrumine pildil alumisel pildil toimub sõrmejälgedega, peopesa ja isegi rusikas. Saagimine toimub lihaskiudude mööda ja läbi. Need manipuleerimine võtab minutit aega. Teine meetod - sõtkumine - on hõivata naha-rasva kord, tõmmake see välja ja nihkuge küljele. Tuleb märkida, et kudede suur tiheduse tõttu on liikumine üsna raske.

Foot Slimming massaaž: 8 võimalust töötada puusad ja tuharad

Tsooni sunniviisil on lihtsam sõtkuda. Lõpetage vibratsiooniga seanss. See võib olla vahelduv, koputades, läbitorkamine, tükeldamine või sepistamine, või pidev, väikeste võnkevoolu liikide kujul, mis on kudedesse laiali vahele jäetud sõrmeotstega või peopesaga tehtud koputajad.

Rikutud keha tuleb rahulikult valgustada. Tuharate masseerimise klassikaline tehnika lõõgastab pingelised lihased, kõrvaldab turse, kiirendab vere ja lümfi voogu, taastatakse kahjustatud struktuure, parandab puusaliigese ja sidemete seisundit, lagundab nahaalust rasvkoe ja parendab epidermise.

slimming oma tuharad

Eraldavad jäägid õhku, rahustavad press, tõstavad pea. Aeglaselt hingata läbi nina. Peale kaalumist lihaste ajakirjandus, see poos aitab täita massaaž südame - kopsu - mao-ja soole. Poos Sõda Tehnika töötab: Püsti otse, tehes samm tagasi ühe jalaga. Jalad vajutage korrus, alaselja valu ei tohiks olla läbipaindekõver sõltuvalt tugilaiusest vahesein tüüp, käed üles slimming oma tuharad.

Hingata tuleb mõõdukalt ja sügavalt. Vähemalt natrenirovannosti poos võib raskendada, keerates keha vasakule või paremale. Lisaks kõht ja puusad selles asana töödeldakse ka tšakraid. Kolmnurk Püsti otse, juhtida kõht ja tüve alumise osa. Teha hingata, on laialt panna jalad ja liigutada oma käsi. On väljahingamine pannal parema käega paremale sääreosa. Harjutused slimming belly ja külgedel 20 august Paljude naiste jaoks on, jah, ja mehed ka, kõhu ala on suurim probleem.

Kuidas oleks tore, kui oleks olemas spetsiaalsed tabletid, millel on abi, kelle võiks eemaldada rasva kõhule ja külgedele. Kahjuks selliseid ime-ravimeid ei ole veel leiutatud, ja nii et kõik sõltub meie kannatust ja tahtejõudu. Slimming 360 rasv kõhu harjutusi on täiesti reaalne ülesanne.

Kusjuures teha on vaja erilisi komplekse, mis aitavad lühikese aja jooksul, mitte ainult ära põletada need ekstra naela, siis tõmba slimming oma tuharad raam.

Jump Rope kaalulangus - hüpped moodustada ilus figuur - Harjutused

Teadlased on tõestanud, et kõige lihtsaid harjutusi on väga tõhus, seetõttu peatume täna just klassikaline kompleksid. Harjutused kõhu-ja külgedel Keerates oma palli Lennukisse kehalisele tuleb kerge koormus. See aitab tuua kõik lihased valmisolekut ja warm up keha. Niisiis, langeb palli, nagu on näidatud foto, käed üle pea ja hinga sügavalt.

Slimming belly ja külgedel 15 august Õiglane sugu maailmas kadestusväärne korrektsuse hädas liigse kehakaaluga, ja ükskõik kui palju neist kõige kilo. Tavaliselt, kui neid on vähem, kui on teravam võitlus. Viimasel ajal on trend, et vaadata oma keha ja toitumine on levinud ja meestele, mida ei suuda palun.

Pärast seda, kui väljahingamise tõstab ülakeha, püüdes pingutada kõik lihased top ajakirjandus. Kui sul ei ole kodus palli, siis keerates saab teha otse põrandale.

Tõhus harjutus kaalulangus kõhule ja külgedele: 4 parim liiki, tips

Aga nüüd on sellest tavast loobunud, eriti hollywoodi treenerid, eeldades, et selline tõus on väga traumaatiline inimeste haige alumine tagasi.

Täis pumbata top ajakirjandus kasutades seda kasutada on vaja teha 3 komplekti ekskursioonid. Peamine on märk sellest, et te teete kõik õigesti — kerge põletustunne kõhus. Jalgratas See harjutus austatud on tunnistatud üheks kõige tõhusamaid kehakaalu kõhule ja külgedele ning tõsta toonust kogu keha. Mis on selle eelis? Järgnev kirjeldab koolitus köis, mis sisaldab mitmeid erinevaid harjutusi.

Nad peaksid kestma kümme minutit - siis rasvapõletuseks on eriti efektiivne.

slimming oma tuharad

Samas, kui see ei ole sulle kohe, ärge muretsege. Lihtsalt järgige neid harjutusi omas tempos, ja kui oma vastupidavust tõuseb piisavalt, siis peaks olema võimalik hoida kümne minuti jooksul. Protokoll Seisa, jalad laiali õla laius peale, selg sirge ja kindlalt hoides käepidemest köis.

Hüppenöör, nagu tavaliselt, maandudes mõlemad jalad, ja proovige teha vähemalt üks hüpe pooleteise sekundi.

Protokoll Hüppenöör, maandudes vaheldumisi vasakule ja parem jalg. Protokoll Jump köie ja umbes kolmkümmend sentimeetrit edasi.

Nüüd hüppenöör tagasi - umbes sama kolmkümmend sentimeetrit - keerates seda vastupäeva, mitte päripäeva nagu tavaliselt. Mis harjumatu seda harjutust võib kergesti kinni haarata köiest või omas tempos ja sügisel, nii et ole ettevaatlik. Protokoll Teine minut normaalse hüppeid: köis keerata päripäeva ja maa mõlemad jalad.

Jooga harjutused kehakaalu kõhule ja külgedele.

Protokoll See harjutus on mõnikord nimetatakse "slaalom". Jump üle taignarull õigus - kahekümne-kolmekümne sentimeetrit järgmisel pöörlemine ümber asustatud sama kaugel vasakul, siis jälle paremale, ja nii edasi.

Hoidke oma jalad koos, korraldada neid hästi. Ka see harjutus on esimene antud raske ja võib viia tasakaalust, nii et parem alustada aeglaselt ja ainult siis, kui olete õppinud seda, et see on võimalik kiirendada.

slimming oma tuharad

Protokoll Jump nii kõrge, et teil oleks aega teha kaks pööret köis enne tema jalad puudutavad põrandat. Esimese saate vaheldumisi topelt hüpata kahe või kolme tavalise. Protokoll Lähteasend - seistes, selg sirge, jalad koos. Hüppenöör ja maandumist, seista jalad hip-laius peale. Järgmine kord, kui maa, jalad koos, siis uuesti korraldada neid õla laius peale, ja nii edasi.

slimming oma tuharad

Protokoll Jump nagu tavaliselt - maandumine mõlemad jalad. Protokoll Jooks koht, keerates köis. Ühe pöörde jooksul köie peaks toimuma ainult üks jalg.