Toit suua kohurasva poletamiseks. Kõhurasva põletamine – 15 nippi lameda kõhu saamiseks

Näiteks, kui teie normaalne päevane energiavajadus on kcal ning te soovite kaotada kuskil pool kilogrammi nädalas, siis peaksite oma päevast kaloraaži vähendama kcal jagu. Uni mõjutab otseselt meie igapäevaelu. Aeroobse ja tugevuskoormuse ühtlane vaheldumine aitab põletada liigset kõhtu. Hea, et punased paprikad on ka suurepärane C-vitamiini allikas, mikroelement, mida teie keha kasutab rasva säilitava hormooni kortisooli taseme vähendamiseks ja treeningu rasvapõletusmõju suurendamiseks.

Dieet kõhurasva põletamiseks ja kehakaalu tõhusaks kaotamiseks - Analüüsib - May

Kõhurasva põletamine — 15 nippi lameda kõhu saamiseks märts 9, Kaalulangetus Kes meist ei tahaks hüpata riietesse ilma suurema vaevata? Kanda liibuvaid t-särke või teksaseid?

Kindlasti nii mõnigi kord tahaks seda teha, aga mida teha kui ei saa? Siin tuleb appi kõhurasva põletamine. Tegelikkuses on kõhurasva kaotamine palju olulisem, kui lihtsalt ilus väljanägemine. Kuigi olgem ausad, kõhurasva on meil kõigil, ka kõige jumalikuma väljanägemisega atleedil. See on täiesti normaalne, aga kõhurasva puhul vormub rasvkude ka ümber siseelundite ja see on ohtlik tervisele. Osa rasva on kohe naha all.

Eripakkumine lugejale

Kuid osa rasva on sügavamal meie kehas ning see on meie südame, mao ja ka teiste organite ümber. Sügavamal olev rasv ehk vistseriaalne rasv on problemaatiline ja kahjulik. Kuidas kõhurasva mõõta? Võta mõõdulint ning kasuta seda vööümbermõõdu teada saamiseks. Meeste puhul cm ja naiste puhul 88 cm vööümbermõõt tähendab juba, et tegemist on rasvumisega.

Rasv tagab meie organitele kaitse. Kuid liialt rasva võib tekitada probleeme.

Ecosystem Ecology: Links in the Chain - Crash Course Ecology #7

Liigne rasv kasvatab tõenäosust kõrgemaks vererõhuks, südamehaigusteks, dementsuseks ning ka vähi tekkeks. Kui meie keharasv suureneb, siis see hakkab kuhjuma ümber organite ja ka südame, tekitades probleeme! Toome välja erinevad ideed ja mõtted, kuidas saab kõige efektiivsemalt enda kõhurasva põletamisega tegeleda ning tunda ennast jälle hästi.

Rasvapõletuse toitumine kõhu jaoks

Aga kui hoiaksime enda tervist aastaringselt? Õige toitumine ning selle jälgimine Toitumise olulisus ei tule kindlasti kellegile üllatusena.

Selleks, et anda põletus protsessile kütet juurde ei pea sööma mingeid imelisi kiirelt parandavaid tablette ei tohikski. Üks mida kindlasti teha on tõsta kiudainete tarbimist. Teine asi on kiirtoidu vähendamine enda menüüst. Tänapäeva elu on kiire ning sageli me kipume haarama seda, mis valmib ilma pikemalt ootamata ning tahes tahtmata on see ka maitsev. Sealsed varjatud rasvad aitavad aktiivselt kaasa suurenevale toit suua kohurasva poletamiseks — mitte ainult uue rasva lisamise teel, vaid ka teiste kehapiirkondade rasva kõhule viimisega.

Proovi 5 päeva tasuta!

Õige toitumine ei tähenda päris seda, et midagi head magusat endale üldse lubada ei tohi. Tohib ikka! Kuid peab jälgima, et see hea ei ole meie menüüs iga päev, vaid korda nädalas. Piira süsivesikute söömist See ei tähenda seda, et süsivesikud lõigata täiesti enda toitumisest ära.

Meil on süsivesikuid vaja, kuna see on meie peamine energiaallikas, mida meie keha kasutab. Süsivesikud lagundatakse glükoosiks, mis jõuab energiaallikana vere kaudu vajalikesse kudedesse.

toit suua kohurasva poletamiseks

Keha talletab glükoosi glükogeenina ning suurimad varud paiknevad lihastes lihastes umbes gmaksas g. Ennist rääkisime ka valgu tarbimisest.

toit suua kohurasva poletamiseks

Kui hoiad enda valgu tarbimist kõrgel ning väldid magusat ning liigse suhkru tarbimist, siis sellest juba täiesti piisab tulemuste nägemiseks. Lisaks sellele on süsivesikute piiramises ka kasu tervisele üleüldiselt.

Kuidas süsivesikutega käituma peaks? Süsivesikutega võib tekkida oht seda liialt tarbides — lisaks kõhurasva tekkimisele on see üks 2.

7 toitu mis aitavad vähendada kõhurasvasid — Tervisekeskus Wellness Studio Tallinnas

Peamine süsivesikutest saadav energia pärineb peamiselt suhkrutest ja tärklisest. Kiirest vabanevad süsivesikud: siia kuuluvad mesi, suhkur ja enamus rafineeritud teraviljatooteid eeskätt valgest jahust tooted.

Nende süsivesikute tarbimisel tõuseb meie veresuhkru tase kiiresti.

toit suua kohurasva poletamiseks

Siia alla kuulub ka kiirtoit. Aeglaselt vabanevad süsivesikud: Siia hulka kuuluvad tervislikumad süsivesikud. Täisteraviljatooted, köögiviljad ja värsked kiudaineterikkad puuviljad. Sedasorti süsivesikud peaksid moodustama suurema osa meie toiduvalikust. Rasvade söömine Rasvade söömine ei ole halb tegu.

toit suua kohurasva poletamiseks

Arvatakse, et tervisliku eluviisi tagamiseks ja hea väljanägemise saavutamiseks tuleb tarbida täiesti rasvavaba toitu. Tegelikkuses lausa vastupidi.

Toidust tulenev rasv aitab kaal rongi rasva kaotus olemasolevat rasva.

toit suua kohurasva poletamiseks

Rasvad on keha funktsioneerimiseks lausa hädavajalikud. Nad aitavad tagada verevarustust, ehitada lihasmassi ning toit suua kohurasva poletamiseks organismi rasvlahustuvate vitamiinidega ning on vajalikud nende imendumiseks ja transpordiks kehas. Kui soovida enda kõhu ümbermõõtu vähendada, siis on oluline süüa just neid häid rasvu.

Samal teemal

Neid rasvu kutsutakse küllastumata rasvadeks ning nad toit suua kohurasva poletamiseks kaheks: monoküllastumata ja polüküllastumata rasvadeks. Siia alla kuuluvad näiteks: avokaadot, oliiviõli, kala ja pähkleid-seemneid. Teine pool ehk halvad rasvad on küllastunud rasvad ja transrasvad.

Söö valgurikkaid toiduaineid Valgud on aktiivsed osalejad antikehade tootmises.

toit suua kohurasva poletamiseks

Lisaks tagavad nad organismi tugeva ning toimiva immuunsüsteemi. Kõige lõpuks osalevad nad paljude ühendite transpordil. Valk võib olla kaalulangetamise jaoks kõige olulisem makrotoitaine.