Kuidas vahendada kaed kaaludega

Näiteks vesised köögiviljad ja mahlased puuviljad aitavad teid paremini niisutada kui leib, liha ja teravili. Jagage ülejäänut teistega!

  • Artiklid › Retseptid › 20 Viisi kuidas kehakaalu alatiseks vähendada | ummacar.ee
  • Maatriksi rasva kadu
  • Värske juust Oliiv Tehke kindlaks vigastused, mis võivad põhjustada turset.
  • Bert naitab kaalulanguse valjakutset
  • KUIDAS VäHENDADA VEE KAALU MEESTEL - TERVIS -
  • Kaalulangus omada

Home Nr. Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik? Tõenäoliselt ei ole maailmas ühtegi inimest, kes ei soovi muuta oma välimust.

Vähemalt selliseid naisi ei eksisteeri. Paljude sooviks on kehakaalu langetada. Kas on võimalik valida, millisest kehaosast tahame rasva kaotada?

Räägi Oma Sõpradele

Need, kes kunagi on kaalust alla võtnud, teavad, et see protsess ei ole kiire ega lihtne. Teatud kehaosadele suunatud kehakaalu langetamise idee on ka väga ahvatlev: mis juhtuks siis, kui teeks harjutusi näiteks kätele, tuharatele või kõhule.

kuidas vahendada kaed kaaludega

Seda nimetatakse lokaalseks rasva põletamiseks. Lokaalse rasva põletamise idee on selles, et sooritades probleemses piirkonnas lihastele harjutusi, saaks ainult sellest kohast rasva kaotada.

Logi sisse

Lokaalse kaalu langetamise teooria. Väga tihti soovitatakse neile, kes soovivad jalgade ümbermõõte vähendada — teha kükke.

kuidas vahendada kaed kaaludega

Kes on mures, kuidas oma käsi väiksemaks saada — teha harjutusi biitsepsile ja triitsepsile, ning kui kõht suur, siis kõhulihastele. Kuidas kaalu langetamise protsess toimub teaduslike uuringute läbi?

Enim Küsimusi

Kuidas vahendada kaed kaaludega harjutuste teostamiseks kasutatakse teatud tingimustel rasva energiaks, kuid mitte tingimata kohtadest, mille lähedal lihased töötavad. Alustame kõhust.

kuidas vahendada kaed kaaludega

Uuringus jagati 24 meest ja naist vanuses aastat kahte rühma. Ühed tegid kuue nädala jooksul 5 korda nädalas ja 7 korda päevas kõhulihastele mitmesuguseid harjutusi. Teine grupp ei treeninud kõhulihaseid üldse.

Registreeru

Kõik osalejad sõid sama palju kaloreid kogu päeva jooksul. Tulemus: kõhulihaste puhul ei toimunud ühtki olulist muutust kõhu suuruses ega kogu keha rasvaprotsentides ega naha paksuses kõhupiirkonnas. Teises katses jagunesid 40 rasvunud naist kahte rühma: ühed piirasid kaloreid, teised piirasid kaloreid ja tegid kõhulihastele harjutusi nädala jooksul. Tulemus: kõik naised võtsid kaalust alla, kõikidel nahavoldi paksus ja kõhu suurus vähenes, kuid ei olnud erinevusi nende vahel, kes tegid kõhulihaste harjutusi ja kes mitte.

Sarnased tulemused saadi katsetes, kus testiti keha ülakeha harjutuste efektiivsust käte salendamises.

Kuidas valida binoklit? MATKaTV-s Focus binoklid

Tulemus: ei olnud erinevust treenitava käe rasva kaotuses. Konkreetse käe kõrgem treenitavus ei mõjuta selle rasva põletust. Lokaalse rasva põletuse hüpotees ei toimi.

Mehed saavad soola vähendada

Kuidas vahendada kaed kaaludega lokaalne rasvapõletus ei tööta. Kuidas siis saab kaotada rasva näiteks jalgadel või kätel? Teatud lihasrühmi regulaarselt treenides saab neid teha tugevamaks ja õige metoodikaga kasvatada ka suuremaks.

kuidas vahendada kaed kaaludega

Kuid hoolimata sellest, kui hästi on teie kõhulihased treenitud, ei näe sa neid enne, kui rasv on kõhu pealt suures osas kadunud. Seega, ainuke lahendus on olla ööpäevase kaloraažiga defitsiidis.

Iseenesest ei ole vahet, kas piirata toidust saadud toidukalorsust või lisada selle võrra treeningmahtu. Tervislikuks ööpäevaseks kaloridefitsiidiks loetakse — kalorit.

kuidas vahendada kaed kaaludega

Millist spordiala eelistada, sellel suurt vahet ei ole, kui eesmärgiks on rasva kaotus kehalt. Kui soov on lihasmassi säilitada, tuleks eelistada jõusaali treeningut. Tekst: personaaltreener Marek Morozov, Fitnessikool.