Kaalulangus 30 minutit paevas

Valetada võid sa niisamagi Kui sa kõnnid niigi 30 minutit päevas, siis lisa neile 30 minutile kolmel päeval veel kui on ikka korralikult juba kaotatud kaalu. Järgmisena saate arvutada, kui palju kõndimist peate kaalust alla võtma. Tavaliste lamedate pindade jaoks on vaja ainult madala kontsaga kingi, mis on mugavad, pehmendatud ja kerged. Kas sinu uustaasta lubaduste seas oli lubadus kaalusta alla võtta? Ei ole võimalik 5 kilo paari nädala jooksul alla võtta. Koduse varustuse treenimine Me ei räägi tundidest ja tundidest vaid paar minutit päevas, et end vormis hoida ja kaalu langetada, kasutades meie õige toitumiskava ja kodus treenimist.

kaalulangus 30 minutit paevas rasva poletamine femme

Suurendage oma kõndimist kaalulangetamise treeninguid Kui teie eesmärk on õhem siluett, võib 20 minutit päevas kõndimine olla tervislik täiendus teie kaalulangetusplaanile. Koos vähendatud kalorsusega dieediga suurendavad minutilised jalutuskäigud iga päev põletatud kalorite kalorite arvu, mis võib lisada aja jooksul kaotatud kilo. Kui teil on mugav 20 minutit päevas kõndida, võite veelgi suuremate tulemuste saavutamiseks soovida suurendada oma minutite arvu või kõndimise kiirust.

Account Options

Näpunäide Jah! Niikaua kui kulutate rohkem kaloreid kui kulutate, aitab minutiline jalutuskäik suurendada põletatud kaloreid, alustada kaalulangust ja täita minimaalset soovitatud kehalist aktiivsust. Kuid pikemad või kiiremad jalutuskäigud aitavad teil kaalulangetamisest veelgi rohkem kasu saada.

SEKS erisaade - Brigitte Susanne Hunt ja Onlyfans?

Liikumine on veelgi tõhusam, kui see on seotud tervisliku toitumisega. Laadige alla MyPlate'i rakendus, et jälgida oma tarbitud ja kulutatud kaloreid, et saada ülevaade tervisest. Veel põhjusi jalutamiseks Kaalulangus pole ainus kasu, kui kõnnite 20 minutit päevas.

30 minutit päevas kiires tempos on pluss 3 eluaastat

Harvardi tervise kirjastuse andmetel võib kiire minutiline elektrikäik vähendada teie südamehaiguste riski 30 protsenti. See võib samuti aidata vähendada diabeedi ja teatud tüüpi vähi riski, samuti võib teie vererõhku ja kolesterooli alandada. Igapäevaste jalutuskäikude tegemine võib samuti parandada teie tähelepanu ja parandada und.

kaalulangus 30 minutit paevas noor eluskaotuse valjakutse

Riikliku unefondi andmetel võib isegi 10 minutit päevas kõndimist parandada teie une kvaliteeti ja edendada vaimset erksust ärkveloleku ajal. Kui palju peaksite kaalulanguse nimel kõndima? Vastavalt USA tervishoiuministeeriumi HHS kehtestatud kehalise aktiivsuse juhistele peaksite saama vähemalt minutit nädalas mõõduka intensiivsusega füüsilist tegevust, näiteks kõndimist.

Kui kõnnite 20 minutit päevas, annab see nädalas kokku kuni minutit.

Suurendage oma kõndimist kaalulangetamise treeninguid Kui teie eesmärk on õhem siluett, võib 20 minutit päevas kõndimine olla tervislik täiendus teie kaalulangetusplaanile. Koos vähendatud kalorsusega dieediga suurendavad minutilised jalutuskäigud iga päev põletatud kalorite kalorite arvu, mis võib lisada aja jooksul kaotatud kilo. Kui teil on mugav 20 minutit päevas kõndida, võite veelgi suuremate tulemuste saavutamiseks soovida suurendada oma minutite arvu või kõndimise kiirust. Näpunäide Jah! Niikaua kui kulutate rohkem kaloreid kui kulutate, aitab minutiline jalutuskäik suurendada põletatud kaloreid, alustada kaalulangust ja täita minimaalset soovitatud kehalist aktiivsust.

Selle miinimumi põhjal võiksite suurendada oma minutite arvu ühel või mitmel päeval, kõndides võib-olla paar korda nädalas vähemalt 30 minutit. Või minge tõeliselt suureks, kahekordistades oma iganädalased minutid ni, parandades tulemusi veelgi.

kehalise kehakaalu langetamine Kas ma võin juua granaatõuna mahla kaalulanguse jaoks? kodus YouTube

Kõndimise intensiivsust saate suurendada ka mäest üles minnes, jooksulindile kallet suurendades või lühikeste jõupuhangutega kõndides, sörkides või joostes. Tegelikult ütlevad HHS-i juhised, et nädalas on vaja ainult 75— minutit intensiivse intensiivsusega treeningut või kogu nädala jooksul mõõduka ja jõulise tegevuse kombinatsiooni.

Arvutage kõndides põletatud kaloreid Kõndimisel kulutatud kalorid sõltuvad teie tehtud sammudest, läbitud vahemaast ja kaalulangus 30 minutit paevas.

kaalulangus 30 minutit paevas kaalulanguse mahlad retsept

Mida raskem olete, seda suurem on miili kohta põletatud kalorite arv. Näiteks põletab Harvardi tervise kirjastuse andmetel keskmine naelane inimene umbes kalorit miili kohta.

Veel põhjusi jalutamiseks

Sammulugeja aitab teil jälgida oma sammude arvu ja vastavaid kulutatud kaloreid 20 minuti jooksul kõndides. Enamik inimesi teeb miili kohta miili kohta umbes sammu ja suudab umbes miili kõndida 20 minutiga. Kõndimisel kulutatud kalorite hindamiseks võite kasutada ka veebikalkulaatorit või rakendust nagu MyPlate. Järgmisena saate arvutada, kui palju kõndimist peate kaalust alla võtma.

mida joogid peate juua, Ma ei saa kaalu langetada progesterooni et kaalust alla võtta

Ühe naela keharasva kaotamiseks peate Mayo kliiniku andmetel põletama umbes kalorit. Oletame, et teie minutiline jalutuskäik kulutab umbes kalorit.

kaalulangus 30 minutit paevas 56 lb kaalulangus

Sellisel juhul kuluks ühe kilo kaotamiseks 35 päeva jalutamist 20 minutit päevas eeldades, et pole muid treeninguid ega toitumisharjumusi. Suurendage oma kõndimist kaalulangetamise treeninguid 20 minutit päevas või kauem kõndimine on vähese mõjuga tegevus, mis on hõlpsasti kaalulangus 30 minutit paevas igapäevases režiimis.

Sõltuvalt teie eelistustest saate jõusaalis treenida või kaalulangetamiseks tantsida. Mõnikord vajate lihtsalt kaasahaaravat treenimisvormi, et hoida teid tagasi ja vabaneda kilodest. Tants paneb südame kiiremini pumpama ja võite kulutada tohutuid kaloreid juba poole tunniga. Näpunäide Tantsimine 30 minutit päevas aitab teil täita iganädalasi treeningnõudeid ja kulutada kaloreid. Koos vähendatud energiatarbimisega võib see aidata kaalust alla võtta.

Pole vaja muud varustust kui hea paar jalutuskingi! Kasutatavate sammude ja kulutatud kalorite arvu suurendamiseks kasutage kogu päeva jooksul kõndimise võimalust. Pargige kaugemale, minge kaalulangus 30 minutit paevas üles, kõndige igal võimalusel sõitmise asemel sihtkohta ja lisage mõni minut oma minutilisele jalutuskäigule, et suurendada põletatud kalorite hulka.

  1. Kas soovite kaalust alla võtta väga kiiresti?
  2. KAS 30 MINUTIT PäEVAS TANTSIMINE AITAB KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -
  3. KõNDIDES 20 MINUTIT PäEVAS, ET KAALUST ALLA VõTTA - TERVIS -
  4. 30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus