Kaalulanguse eesmargi avaldus

Nõus, uskumatu energialaeng on teile tagatud. Darren A. Väga sageli on rasvumise põhjuseks siseorganite tõsine talitlushäire. M: See unerežiim toimub igal õhtul, et saada 8 tundi und.

Uus aasta on käes ja ma arvan, et on ohutu öelda, kaalulanguse eesmargi avaldus enamik inimesi astub sellesse uude algusesse sooviga tunda kontrolli oma olude üle. Kuigi rahvatervis on täielikult üksikute inimeste kontrolli alt väljas, teil on peaaegu täielik kontroll oma füüsilise tervise üle.

Füüsilisele tervisele mõeldes on kehakaal sageli inimeste silme ees. Teadmine, et teie kehakaal on teie käes, on jõuline asi, kuid see võib tunduda väga lüüasaav, kui seate aasta-aastalt kaalulangetamise eesmärke, mida kunagi ei täideta. Kaalukaotuseesmärkidega edu saavutamise võti on muuta need SMART-eesmärkideks, nii et sammud, mida peate tegema sõna otseses ja ülekantud tähenduseson teile läbikukkumiskindlalt selgelt ette kiire kaalulangus klenbuterooliga. Selles artiklis vaatleme SMART-eesmärkide väärtust ja seda, miks peaksite teadma, kuidas seda eesmärgi seadmise tööriista kasutada, et panna alus oma kaalulangetamise edule.

Seejärel vaatame üle 9 SMART-i eesmärgi avaldust, mida hoolikalt jälgides tagate, et näete oma kavandatud tulemusi. Mis on nutikas eesmärk? Esmakordselt Dorani poolt kasutusele võetud SMART-eesmärkide kontseptsioon sündis algselt selleks, et aidata juhtidel luua eesmärke, et olla kursis majanduse muutuvate suundumustega ja säilitada võimalikult tõhus personal.

Lihtsalt öeldes, et teatud asjad võiksid teie aju programmeerida, siis teie aju ei õnnestu. Mis on isegi keerulisem: Mõned saboteerivad eneseteadmised ei kõla kahjulikult! Jälgige järgmisi ühiseid avaldusi, et saada õigesse vaimse raja juurde tagasi. Sa tunned, et te ei saa ennast aidata, nii et need muutuvad eneseteostavaks ennustuseks. Dr Narasimhan soovitab selle asemel lubada "saada iga päev paremat tulemust oma tervisliku toitumise ja harjutuste eesmärkide saavutamiseks".

Täna aitavad SMART-eesmärgid jätkuvalt meie eesmärke täita, määrates teie visioonidele tegevuskava, et need saaksid reaalsuseks. Selle eesmärkide seadmise tööriista abil saate lõpuks anda teile juhendi, mis annab teile igal pool teada, kui palju olete oma eesmärgi saavutamiseks teinud ja kui palju teil on veel tööd teha. Vaatame, mida kõik need komponendid tähendavad. Konkreetsed: Teie eesmärgi väljaütlemine peaks selgeks tegema täpselt, kuidas peate oma jõupingutused suunama.

Konkreetsuse huvides peaks eesmärk vastama küsimustele: kes, mida, millal, kus, ja miks. Mõõdetav: Soovite, et teie eesmärgid oleksid mõõdetavad, et saaksite oma edusamme jälgida. See eesmärkide avalduse osa vastab küsimustele kui palju või kui palju. Saavutatav: Teie eesmärk peaks teid proovile panema, kaalulanguse eesmargi avaldus selle saavutamine ei tohiks olla võimatu.

Eesmärkide seadmisel peate olema realistlik; vastasel juhul seate ennast ebaõnnestumiseks ja kaalulanguse eesmargi avaldus. Asjakohane: Kas teie eesmärk on teie jaoks oluline?

Kas selle saavutamine viib teid lähemale oma lõplikule visioonile? Peate veenduma, et teie eesmärk sobib teie elu suurema pildiga. Tähtajalised: SMART-eesmärkidele seatud tähtajad takistavad vähemoluliste ülesannete takistamist ja edasilükkamist. Saate hoida oma prioriteedid otsekohe, kui teil on tähtaega kaasnev kiiretunne.

Kaalulanguse eesmargi avaldus kiiresti, millised SMART-i eesmärgid kaalulangetamiseks on ära aitab mõista, kuidas neist aru saada: Mitte Konkreetsed: "Ma lähen kaalust alla. Kuidas sa selle kaotad?

Millal loodate olla oma eesmärgi kaalus? Miks soovite kaalust alla võtta? Mitte Mõõdetav: "Ma jään kõhnaks. Washingtoni ülikooli teadlased leidsid, et mõnikord dieedile ei meeldi ranged standardid, mis on kehtestatud paljude kehakaalu langetamise plaanidega.

Nii vali plaan ja tehke kohandused vastavalt teie elustiilile ja eelistustele. Enne kui investeerite mõnda aega või raha, küsige endalt põhiküsimusi selle kohta, mida te loodate saavutada. Pikemas perspektiivis aitab see lisainvesteeringute tegemine aidata teil püsida rahul ja lahendada ühised kaalukadu probleemid, kui need tekivad.

Hankige ekspert abi. Eksperdi abiga seatud eesmärgid on suurema tõenäosusega edukad. California ülikooli uuring näitas, et kui patsiendid said abi arsti kabineti eesmärkide seadmisel ja jälgimisel, olid nad nende eesmärkide saavutamisel edukamad. Ja sarnased uuringud on näidanud, et ka teised praktikud võivad aidata. Valides eksperdi, kellega töötada, proovige leida keegi, kes võib kaasata kaalu langemise protsessi kestel. Nii saavad nad aidata jälgida oma edusamme ja anda tagasisidet.

Sel põhjusel ei pruugi arst olla alati parimaks koostööallikaks. Mõelge teistele mittekliinilistele pakkujatele. Need võivad hõlmata isiklikku treenerit, registreeritud dieedist või kehakaalu langetamise treenerit. Kui teil ei ole juurdepääsu professionaalsele eksperdile, kaaluge võrguühenduse loomist teiste inimestega.

Kaalukaotuse motivatsioon - õige mõtteviis ja eesmärgid

Tee kaalulanguse eesmärgid mõõdetavaks. Uute treenijatega seotud nõuannetes soovitab Ameerika Haridusreformi Nõukogu mõõta eesmärke. See tähendab, et kui te oma dieedi kava seadke, otsustate, kuidas mõõdate oma edusamme ja lisate seda oma eesmärgi avalduse osana.

Kaaludes ennast skaalal, on tõenäoliselt kõige lihtsam meetod kehakaalu languse mõõtmiseks, kui kaalute ennast õigesti. Kuid pidage meeles, et teie kaal on ka teisi võimalusi.

Mõlemad BMI ja keha rasvamõõdud pakuvad erinevaid võimalusi oma keha koostise hindamiseks. BMI on lihtne mõõta ja annab hea näitaja, kuidas teie kehakaal mõjutab teie tervist. Lühi- ja pikaajaliste eesmärkide kirjutamine ja postitamine.

kuidas sa annad vana rasva tangy mandariini kaalulangus

Suurbritannia teadlaste avaldatud uuringus eesmärkide seadmise kohta kinnitas, et edukad eesmärgid peavad olema ambitsioonikad. Kuid ärge unustage, et teie ümber olevad inimesed ei pea teiega koos kaalu langetama. Valige õige käitumisstrateegia, et mitte rikkuda suhteid lähedastega. Kaalu kaalulanguse eesmargi avaldus motivatsiooni leidmine pole lihtne. Mõne jaoks töötab visuaalne näide: Instagrami kaunid fotod modellidest panevad tegutsema ja vabanevad kiiresti üleliigsetest mahtudest.

Ja ebareaalsed ilustatud pildid kellegi teise ideaalsest figuurist ja elust uputavad kedagi depressiooni. Seetõttu keskenduge motivatsiooni valimisel eranditult omaenda tunnetele. Ärge unustage oma tervist. See peaks olema esirinnas. Kaalust alla võtmine mõnuga, ärge muutke seda protsessi piinamiseks.

Pange eesmärk, mille saavutamine on realistlik. Kui teil on loomulikult võimas kehaehitus, ei saa te järsku muutuda ektomorfiks. Pidage meeles, et kehakaalu kaotamise tulemus ei tohiks olla kahjulik!

Ärge juhtige ennast modelleerimise ajal anoreksiasse. Mõelge, kas soovite kaalust alla võtta?

Introduction to iOS, by Rhed Shi

Või on see lihtsalt katse järgida moodi, mis nõuab naiselt ebareaalset kuju? Tervikliku lähenemisviisi abil leiate oma motivatsiooni oma vöökoht ja puusad kiiremini vabastada. Lisage oma dieeti rohkem tervislikke, valgu- ja kiudainerikkaid toite. Vältige stressi, magades hästiventileeritavas kohas ja vähemalt kaheksa tundi päevas.

  • Rasvapoletite paranoia
  • Teie avaldused peaksid olema isiksusele orienteeritud muidugi.
  • X kaalulangus mlm
  • Slimming club minu lahedal
  • Kaalulangus apps fitbit
  • Kaalukaotuse motivatsioon - õige mõtteviis ja eesmärgid - Apaatia
  • 9 SMART-EESMäRGI NäIDET KAALULANGETAMISEKS AASTAL - PSÜHHOLOOGIA -
  • Nõuanded ja nipid Lõpeta endast parima andmine.

Pidage meeles oma tervist: rasvumine mõjutab halvasti südant ja veresooni, kuid liigne kõhnus võib põhjustada siseorganite tõsiseid häireid. Kõigis peab olema harmoonia! Kuidas leida motivatsiooni kaalu langetamiseks Iga ülekaaluline inimene on vähemalt korra elus proovinud dieeti, et muuta oma keha ilusaks ja vormis.

Vähesed jõudsid võiduka finišini. Õigesti valitud motivatsioon kaalu langetamiseks ja hästi koostatud tegevuskava aitasid õnnelikel tulemusi saavutada. Kauaoodatud tasu on pingutustest enam kui tasa teinud. Ja maha jäetud raskused muutusid toorikaks. Los Angelese California ülikooli teadlaste tehtud uuringute analüüs näitas, kaalulanguse eesmargi avaldus enamikul rangete dieetide põhimõtete poole pöördunud inimestest ei jäänud midagi ilma.

Mõni neist ei suutnud kunagi grammigi kaotada ja mõni tagastas sulatatud kaalu hea tõusuga kohe, kui loobus rangetest piirangutest. Salendav motivatsioon: 70 ilunippi Saate teada ülekaalulisuse põhjused ja võimalused kiireks kehakaalu langetamiseks Registreeru tasuta eelõppele kohtumine toitumisspetsialistiga!

kaalulanguse teemade ideed kuidas poletada uldist keha rasva kiiresti

Sööge sagedamini - ärge arvake, et söögikordade vahelejätmine on saledama keha võti. Ameerika Dieetide Assotsiatsiooni ajakirjas avaldatud uuringud on näidanud, et kolm söögikorda päevas koos kahe suupistega söögikordade vahel võivad aidata teil kaotada liigseid kilo. Harjutusnälg - Bathi ülikooli uuringu kohaselt raskendab enne treenimist söömine rasvade kaotust. Minge jõusaali tühja kõhuga ja näete, et kaal sulab meie silme all.

Pigistage oma lihaseid iga kord, kui teil on kiusatus süüa tükike šokolaadi või midagi muud kahjulikku.

Ülekaaluliste soolestikus elavad hoopis teist laadi bakterid - toitumisega saad seda muuta

Ajakiri Consumer Research avaldas andmeid selle kohta, kuidas leida lihtsate asjadega motivatsiooni kaalu langetamiseks.

Teadlaste sõnul mõjutab lihaste kokkutõmbumine inimese tahtejõudu märkimisväärselt ja võimaldab tal seista silmitsi kiusatusega ilma sisemise värinata. Sööge sinistelt taldrikutelt - külm värv rahuldab nälga ega tekita isu. Kindlustage ennast enesekindlate fraaside abil - ärge nuhtige end varasemate ebaõnnestumiste pärast, mille tagajärjel ei õnnestunud teil kaalust alla võtta. Seisa peegli ees ja ütle endale enesekindlalt, et kavatsed oma eesmärgi saavutamiseks teha kõik endast oleneva.

5 viisi oma dieedi paremaks toimimiseks

See samm sobib ideaalselt neile, kes ei tea, kust saada motivatsiooni kehakaalu langetamiseks, et oma unistusele isegi pisut lähemale jõuda. Mine vara magama - kaalulangetajatel on äärmiselt oluline mitte hiljaks jääda. Ameerika unemeditsiini akadeemia uuringud näitavad, et vähene magamine ja hilinemine võivad kaalutõusule kaasa aidata.

Kui peate end öökulliks, taaskäivitage see. Uue rutiiniga harjumiseks kohandage oma sisemist kella uuesti. Usu - saad hakkama! Varustage kodus jõusaal - piisab tavalise treeningu jaoks mini-stepperi, jooksulindi, velotrenažööri või elliptilise kompleksi ostmisest.

Võibolla olete võitlemas kaalulangusprogrammiga, mis tundub olevat lohistades. Olenemata sellest, kas olete määranud lühiajalised kehakaalu langetamise eesmärgid või olete pikaajalise heaolu saavutanud, on teie dieedi paremaks toimimiseks võimalusi. Ja hea uudis on, et see võtab aega vaid 20 minutit.

Kodus saate treenida sagedamini kui spordiklubis ja kõik vajalik on teie käeulatuses. Magage kauem - naised, kes magavad vähem kui 5 tundi päevas, võtavad rohkem kaalu kui need, kes magavad üle 7 tunni.

kaalulangus meds biz avis rapid kaalulangus paistes lumfisolmede

Hinga sisse vanilje aroome - magusate lõhnade nautimine võib tekitada tunde, et olete hiljuti midagi maitsvat söönud. Looduslik vanillikaun on teie jaoks parim valik. Lõpeta palju aega telerivaatamisega - ajakirja Nutrition uuringud näitasid, et kehakaalu suurenemist täheldatakse kasutajatel, kes vaatavad televiisorit rohkem kui 2 tundi päevas. Kaalulanguse eesmargi avaldus lihtne asi suurendab rasvade ja suhkrute tarbimist.

Ja see mõjutab keha kuju kahjulikult. Kaasake partneri tugi - märkimisväärse inimese tugev õlg aitab teil tulemusi kiiremini saavutada. Kui te ei tea, kust leida motivatsiooni kaalu langetamiseks, otsige seda oma lähedaste seast. Visake ära kõik närimiskummi varud - ja ärge proovige seda tulevikus osta. Söömiskäitumises avaldatud materjalid näitavad, et närimiskumm vähendab tervisliku toidu, eriti puu- ja köögivilja söömise tõenäosust.

Kõrvaldage dieedisooda kasutamine - hoolimata asjaolust, et see toode on kalorivaba, ähvardab selle kasutamine toidus täiendavaid sentimeetreid taljes ja kõhus.

10 asja, mida pole kunagi endale öelda, kui te üritate Slim Down - Ilu

Suurendage oma D-vitamiini annust - ülekaaluliste inimeste jaoks on päikese toidulisand kriitilise tähtsusega. Võite suurendada komponendi sisaldust veres, viibides kauem päikese käes ja süües vitamiine sisaldavaid toite. Pange reegliks, et ärkate varem üles, et hommikupäikest imeda - kui soovite kaalust alla võtta, seadke äratus paar tundi varem. Ameerika Loodeülikooli uuringud leidsid seose hommikuse päikese käes viibimise ja kehamassiindeksi KMI vähenemise vahel.

Suurendage puhta vee tarbimist - lonksake kogu päeva jooksul vedelikku, nagu oleksite rannikul maitsvat kokteili nautinud. Teadlased on kaalulanguse eesmargi avaldus ammu tõestanud, et janu kustutamine ja rakkude õige hüdratatsiooni säilitamine võivad aidata teil kaalust alla võtta.

Joo iga päev tass rohelist teed - kofeiini ja epigallokatehhiinigallaadi kombinatsioon aitab säilitada tervislikku kehakaalu.

  1. Pu erh rasva kaotus
  2. Nõuanded ja nipid järeldused Sageli peitub saladus pinnal: inimestel, kes soovivad kaalust alla võtta, puudub lihtsalt motivatsioon kaalu langetada.
  3. KUIDAS KEHAKAALU LANGETADA? | Eesti Unemeditsiini Selts
  4. Bergeni rasva kadu
  5. 5 viisi oma dieedi paremaks toimimiseks
  6. Head nõu andis dr.

Ärge oodake näljatunnet - laske söögikordade vahekaugus olla väiksem, siis ei põruta toitu nagu näljane hunt. See välistab ülesöömise ja vähendab ainevahetushaiguste riski.

Jätke sool oma dieedist välja - see pole eriti kaloririkas toit, kuid Helsingi ülikooli teadlased on näidanud seost soola ja rasvumise vahel.

Selle väljendunud maitsega vürtsi armastajatel on ka suur risk insuldi, südame isheemiatõve tekkeks. Tehke lühikese intervalliga treeninguid - need on tõhusamad kui traditsioonilised spordialad, seega aitavad teil rasva kiiremini kaotada.

poletage rasva ja ehitage lahja lihaseid peters albany kaalulangus

Lisaks suurendavad lühikesed treeningud insuliinitundlikkust ja parandavad südame-veresoonkonna tervist. Kujutage ette oma edu - visualiseerige erksate piltidega, milliseks saate, kui eesmärk on saavutatud.

maksimaalne kaalulangus 4 nadalat dotties kaalulangus zone termomeeter

Teave ajakirjast "Sports and Exercise Psychology" näitas, et piltide visandid nende endi ettekujutustes aitasid tõstjatel lihaste aktiivsust treeningu ajal suurendada.

Sama eduga saate spetsiaalse treeninguga kiirendada rasvade põletamist. Joogast sõltuvusse - need harjutused ei kuluta nii palju kaloreid kui võimalik, kuid aitavad kaasa õige söömiskäitumise kujunemisele ja parandavad lihastoonust.

Joo kaalulanguse eesmargi avaldus - uurige psühholoogi nõuandeid, kuidas leida motivatsiooni kaalu langetamiseks, ärge unustage lugeda toitumisspetsialistide soovitusi. See jook stimuleerib ainevahetust, kiirendades lipolüüsi protsesse. Peaasi, et joogile ei lisataks suhkrut, muidu lähevad kõik jõupingutused äravoolu. Viige sõber või sõbranna jõusaali - aeg jõusaalis on meeldivam ja lõbusam.

Söö magustoite maasikate kujul - magususest hoolimata on see marja lubatud.

Lõpumõtted SMART-eesmärkide kohta kaalulangetamise näited Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu. Enne Interneti-ostude sooritamist tehke palun oma uurimistöö. Uus aasta on käes ja ma arvan, et on ohutu öelda, et enamik inimesi astub sellesse uude algusesse sooviga tunda kontrolli oma olude üle. Kuigi rahvatervis on täielikult üksikute inimeste kontrolli alt väljas, teil on peaaegu täielik kontroll oma füüsilise tervise üle.

Veelgi enam, see soodustab kehakaalu langust. Maasikad sisaldavad antioksüdantset pigmenti resveratrooli, mis pehmendab suure rasvasisaldusega dieedi mõju. Magustoit suurendab teie aktiivsust, leevendab valu ja vähendab põletikku kehas. Pange oma eesmärgid kirja - California Dominikani ülikooli uuringu kohaselt saavutavad inimesed, kes eesmärgid paberile panevad, suurema tõenäosusega nende saavutamise.

Vestelge kaalulangusfoorumites - leidke sarnaste probleemidega sõpru.