Lihaste kaalulangus vs rasva, 8 tõde, mis vajalikud lihasmassi arendamiseks

Doktor kinnitab, et hommikune söömine on harjutamise asi. Siis on ka selleks omad nipid — söö rohkem kaloririkkaid toite.

Mõnes spordisaalis ja arsti kabinetis pakutakse kõrgtehnoloogilisi testimisseadmeid, mis kasutavad rasvarakkude tuvastamiseks bioelektrilist impedantsi BIA. Samuti on olemas uued kodused kaalud, mis kasutavad keha rasvaprotsendi hindamiseks tehnoloogiat.

lihaste kaalulangus vs rasva kaalulangus parast seljakahjustust

Need mõõtevahendid võivad mõnikord olla ebatäpsed. Neid võivad mõjutada välised tegurid, näiteks kui palju vett olete joonud. Nendest skaaladest leiate laia valiku Amazonist. Teie KMI-d määravad teie kaal ja pikkus, mitte keha koostis. Uuringud näitavad siiski, et KMI on mõõdukalt korrelatsioonis keha rasva mõõtmisega.

Miks kaal enam ei lange? - Kuulutaja

Lisaks näitavad uuringud, et KMI on sama täpne ennustaja erinevatele haigusnähtudele - näiteks diabeet ja hüpertensioon - kui keha koostise otsesemad mõõdikud. Näpunäited lihasmassi suurendamiseks Lihaste kaalulangus vs rasva soovite pisut tailiha üles ehitada või natukenegi koormata, proovige neid näpunäiteid.

Harjutage jõutreeningu harjutusi kolm kuni neli päeva nädalas. Kodus kasutage omaenda kehakaalu ära pushupide, pullupite ja kükkidega. Kaasake jõutreeningud oma kardiotöösse kõrge intensiivsusega intervalltreeningute HIIT rutiinidega. Ärge kartke end suruda üha raskemate vabade raskustega. Kaaluge seansi tegemist isikliku treeneriga, kes näitab teile, kuidas turvaliselt ja tõhusalt tõsta.

8 tõde, mis vajalikud lihasmassi arendamiseks – Sportest

Mõelge huvitegevustele, mis lihaste kaalulangus vs rasva teil lihaseid ehitada, näiteks ronimisel, joogas või jalgrattasõidul. Lihase arengu soodustamiseks sööge kõrge valgusisaldusega dieeti. Kui proovite hulgi suurendada, suurendage oma päevane kalorikogus lahjade valkudega, näiteks kana ja kalaga.

lihaste kaalulangus vs rasva rasvaskaotus hgh-l

Näpunäited kehakaalu langetamiseks Kaalukaotus on midagi enamat kui lihtsalt lihaste ehitamine. Siin on mõned näpunäited, mis aitavad teil kaalust alla võtta: Söö tasakaalustatud dieeti, mis on täis toitainerikkaid toite. Kaalu kaotamine ei tähenda ainult kalorite vähendamist. See puudutab ka õigete kalorite söömist. Suurendage puu- köögiviljade ja lahja valgu tarbimist, et saaksite kauem täiskõhutunnet tunda.

Kuidas mõõta rasvaprotsenti?

Vähendage või tühjendage tühje kaloreid, näiteks suhkrut sisaldav kohv või karastusjoogid ja tugevalt töödeldud suupisted, näiteks laastud. Vältige lihaste kaalulangus vs rasva. Kaalu kaotamiseks soovite kaloreid vähendada. Kuid kui vähendate liiga palju kaloreid, võib teie keha minna nälga. See võib aeglustada teie ainevahetust ja saboteerida teie kaalulanguse eesmärke.

Nordic Sleep Conference 2019

Rääkides eesmärkidest, seadke realistlikud. Kui arst pole teisiti soovitanud, püüdke kaotada mitte rohkem kui 1—2 kilo nädalas.

lihaste kaalulangus vs rasva praaniline kaalulangus ja keha skulptuur

Treeni iga päev. Treening ei pea alati sisaldama intensiivset higistamist. Astuge paarist peatusest varakult bussist maha, et lisada mõni samm või astuda treppidele.

Mis on rasvaprotsent? Milleks seda on vaja teada, ning kuidas mõõta?

Kui vaatate öösel telekat, proovige reklaamide ajal raskusi tõsta, selle asemel, et neist kiiresti mööda liikuda või suupisteid haarata. Vältige skaalat. Mõnikord võib skaalal eemal viibimine aidata teid õigel teel hoida. Selle põhjuseks on asjaolu, et te ei näe neid päevi, mil täiendav veemass näib, nagu oleksite kaalus juurde võtnud. Selle asemel keskenduge sellele, kuidas teie riietus sobib. Kas teie püksid on vähem vöökoha ja reide ümber? Tehke koostööd toitumisspetsialistiga.

Kui olete toitunud tervislikult ja treeninud, kuid ei kaota kehakaalu, kaaluge koostööd toitumisspetsialistiga.

Need võivad aidata teie dieeti ja portsjonite suurust täpsustada, mis võib aidata teie kaalulangus käivitada. Lülitage see üles.

Kui sööte alati samu asju ja teete sama trenni, kaaluge selle sisselülitamist. See aitab teil vältida kaalulanguse platoose ja hoida teid igav. Rääkige arstiga. Kui olete oma kehakaalu pärast mures, võiksite oma arstiga rääkida. Need aitavad teil püstitada realistlikke eesmärke ja koostada kaalukaotusplaani. Kaasavõtmine Kui teil on usaldusväärne treeningharjumus ja tervislikud toitumisharjumused, siis ärge muretsege skaala pärast nii palju.

Kui olete hiljuti oma mängu täiendanud ja tunnete muret, et ei kaota piisavalt kiiresti kaalu, proovige muud mõõtühikut. Kui püksid tunnevad vöökoha alt lahti ja T-särgid tunnevad end tihedalt käte ümber, kaotate tõenäoliselt keharasva ja ehitate lihaseid. Soovitatavad Portali