Kuidas poletada rasva crossfit.

Jah, ka selliseid inimesi on meie seas ja tegelikult üsna palju, lisaks ülekaalulistele kellel vastupidi on enda isu taltsutamisega alaline probleem. See on lühend metaboolsest konditsioneerimisest ja see on suurepärane võimalus oma vananenud südamerütmi üles raputada.

Mis on siis parem: kas tavalised või CrossFiti teenused? Fraas metcon workout võib tunduda, nagu oleks USA kaitseministeerium läinud fitnessiärisse, kuid võite olla kindel, et sellel populaarsel koolitusstiilil pole midagi pistmist sõjaväega. See on lühend metaboolsest konditsioneerimisest ja see on suurepärane võimalus oma vananenud südamerütmi üles raputada. Võtsime eksperdid appi, et aidata välja selgitada, kuidas täpselt metcon treeningud välja näevad, mida neist saate ja kuidas saate neid oma treeningkavasse põimida.

Mis on siis parem: kas tavalised või CrossFiti teenused? Fraas metcon workout võib tunduda, nagu oleks USA kaitseministeerium läinud fitnessiärisse, kuid võite olla kindel, et sellel populaarsel koolitusstiilil pole midagi pistmist sõjaväega. See on lühend metaboolsest konditsioneerimisest ja see on suurepärane võimalus oma vananenud südamerütmi üles raputada.

Võtsime eksperdid appi, et aidata välja selgitada, kuidas täpselt metcon treeningud kuidas poletada rasva crossfit näevad, mida neist saate ja kuidas saate neid oma treeningkavasse põimida. Mis on Metconi treening? Kuid seda tüüpi treeningu tõeliseks mõistmiseks peate omandama natuke teaduse-y ja uurima ATP tootmist ja kolme metaboolset rada.

kuidas poletada rasva parast rasket sooki soomist

Adenosiinitrifosfaat ATP on molekul, mis toidab kõike, mida teete, alates söögikoha pesemisest ja treppidest kõndimisest kuni tõstmise ja jooksuni. Üks toidab keha ATP-ga lühikeste pingutuspuhangute korral, mis on lühemad kui 10 sekundit näiteks ühe kordusega maksimaalne katse. Teine varustab keha ATP-ga 10—90 tervislik raputus kaalulangus pikkuste tegevuste jaoks, näiteks meetri sprint.

kaalulangus ldl alandamine

Ja viimane on vajalik igasuguse vastupidavustöö jaoks mõelge: poolmaraton. Kui üks energiasüsteemidest saab mesilasema mis tahes treeningu ajal, toimivad ülejäänud kaks rada abimesilastena.

Teemalehed: rasvapõletus

Mis on siis pistmist metconitega? Elwoodi sõnul on "metcon igasugune treening, mis suurendab teie võimekust ühes või mitmes neist kolmest energiasüsteemist".

  1. Madal testosteroon on kõike seda, mida üks mees ja sportlane ei vaja.
  2. Возможно, он будет недоволен, узнав правду об Учителе.
  3. 10 lb kaalulangus 1 nadala jooksul
  4. Rush limbaugh kaalulangus
  5. Kaalulanguse puhkus valismaal

Kui see kõlab tõesti üldiselt, siis kuidas poletada rasva crossfit. Metconsi eelised Arvestades, et peaaegu igat liiki treeninguid saab liigitada metconiks - on näidatud, et treenimine parandab aju tervist ja südame tervist, vähendab insuldi ja paljude vähivormide riski, alandab vererõhku ja toetab kehakaalu langust - see ei tohiks olla üllatav et metcons pakub paljusid samu eeliseid.

  • Maksimaalne kaalukaotus tervikuna30
  • 5 votmega rasva kadu
  • 8 kivi kaalulangus nahk
  • 5 crossfiti treeningut kõhurasva põletamiseks - lihased ja vormisolek
  • KUIDAS TEHA CROSSFIT METCONI TREENINGUID - TERVIS -

Jah, see tähendab tervet ja rõõmsat südant, kuid see tähendab ka suuremat võimekust jõusaalis ja väljaspool jõudu tööd teha, ütleb ta. Sellised asjad nagu trepist ronimine, koeraga jalutamine ja toidukaupade äraandmine muutuvad tavalise ainevahetustreeningu abil lihtsamaks.

kaalulangus uab

Ja loomulikult võib parem südame võimekus aidata teil purustada kõik jooksuvõistlused, CrossFiti klassid või mudajooksud. Tegelikult ütleb ta, et need treeningud suurendavad liigset treeningujärgset hapnikutarbimist EPOCmis on teaduslikult öeldes: "Sa kulutad palju kaloreid ka pärast jõusaalist lahkumist". Seda nimetatakse mõnikord põletusejärgseks efektiks. Pikaajaliseks tulemuseks on paranenud kehakoostis ja vähenenud keharasv, ütleb Atkinson.

Kuidas kohandada metcons oma sobivuse eesmärke Sest nagu Elwood ütleb: "metcon-treeningu" tegemiseks on palju erinevaid viise ", sõltuvad teie jaoks parimad metcon-treeningud teie eesmärkidest.

Ehita tugevus: Kui soovite suurendada ühe katsega tõstetava kaalu hulka teie ühe korduse maksimum või 1 RMvajate treeningut, mille abil tõstate iga kolme minuti tagant ühe korduse 95—98 protsendil praegusest 1RM-ist.

Mis on Metconi treening?

Suurendage sprindi kiirust: Kui treenite meetri jooksuks või meetri ujumiseks, soovite prioriteediks seada näiteks ühe minuti pikkused kangitõukurid, seejärel neli minutit puhkust, millele järgneb üks minut maksimumiga - väljaspool kükke ja neli minutit puhkust. Parandage vastupidavust: Tehke ühte tegevust sõudmine, jooksmine, suusaerg, hüppenöör pikema aja vältel, ütleb Elwood.

kaalulanguse sailitamine raseduse ajal

Mis muudavad CrossFiti metconsid erinevaks Kui otsite treeningut, mis annab teile kõige suurema paugu, valige treeninguid, mis rõhutavad mitut süsteemi. Treeninguid, mis panevad võrdselt rõhku kahele või enamale energiasüsteemile, nimetatakse sageli "segarežiimis metcon-treeninguteks" või "CrossFiti metcons".

Väljaanded

CrossFiti metkonid vastavalt Aasta juulikuu numbrile CrossFiti ajakiri, on metaboolselt nõudlikud kogu keha, mitme liigese, suure jõuga liikumiste kombinatsioonid, mis tavaliselt esitavad väljakutse kõigile lihaskiudude tüüpidele ja kõigile energiasüsteemidele korraga. Enamik CrossFit Benchmarki treeninguid nagu Fran kordust tõukejõude ja tõmbejõudeCindy minutiline AMRAP 5-st pull-up-ist, 10 push-up-st, st õhkkükist ja Grace 30 puhastust ja tõmblust aeg kasutage mitut energiasüsteemi ja kuuluge sellesse kategooriasse.

62 paeva kaalulangus

Kas see tähendab, et CrossFiti metconil ja metconil on vahe? Midagi sarnast.

  • Rasva poletavad muna retseptid
  • Kaalulangus muesli retsept
  • Maksimaalne kaalulangus kahe kuu jooksul
  • Rasvapõletajad I Tõhus rasvapõletaja I rasvapõletus tabletid ja kapslid

Kui kõik CrossFiti metkoonid kuuluvad metkonite katusealuse alla, ei vasta tavaline metcon alati CrossFiti kriteeriumidele - CrossFiti metcon alati 15 kg kaalulangus 6 kuu jooksul kõiki energiasüsteeme võrdselt.

Kui olete olümpiatõstja, meetri sprinter või triatleet, on kõige kasulikum treeningrutiin, mis sisaldab peamiselt metkone, mis seavad esikohale energiasüsteemi.

Treeningud 5 CrossFiti treeningut kõhu rasva ära põletamiseks Lisaraskuse kandmine võib muuta talved soojemaks, kuid see ei tee seda kasti hüppab või pullupsid lihtsamalt. Järgmised treeningud hoiavad intensiivsuse kõrge põletada rasva.

Kuid kui soovite saada üldiseks sobivamaks, tervislikumaks ja mitmekülgsemaks sportlaseks, ütleb Elwood: "Selle asemel, et kallutada ühte energiasüsteemi teise poole, peaksite keskenduma üldise võimekuse suurendamisele". Ja selleks sobivad kõige paremini CrossFiti metconid.

Kersten Lehismets, Paistab karm!