Parim makro suhe rasva poletamiseks. Parim Keto Foodsi nimekiri rasvade põletamiseks tõhusalt

Paljudel tekib suurte koguste süsivesikute söömise tagajärjel unisus ja väsimus, kuid ketoosi puhul jäävad sellised tunded ära. Tulenevalt asjaolust, et peaaegu ei tarnita süsivesikuid, kasutab keha energia saamiseks oma rasvavarusid. Ketoosi säilitamiseks lubatakse vaid piisavalt suhkrut, mis sunnib keha jätkama oma rasvavarude põletamist.

See ei pea töötamiseks olema äärmuslik ega ebameeldiv, kui peate kinni neist tüüpilistest makrotoitainete vahemikest. Makrotoitainete suhted Pange tähele, et rasv ei lähe kunagi alla 15 protsendi kogukaloritest. Kuna hormoonid on toodetud kolesteroolist ja muudest rasvamolekulidest, võib selle saamine vähendada normaalset hormooni taset.

See mõjutab negatiivselt ka nende hormoonide juhitavaid kehafunktsioone, sealhulgas kasvu ja arengut, ainevahetust, paljunemist ja meeleolu.

Madal rasvavarustus võib raskendada ka rasvlahustuvate vitamiinide A, D, E ja K. Veelgi hullem, kui asendamatute rasvhapete mitte piisavalt saamine võib suurendada käärsoole- rinna- ja eesnäärmevähi riski. Kuid nagu võite arvata, ei tee seda mitte ükski rasvaallikas. Prioriteetsed tervislikud rasvaallikad, näiteks monoküllastumata rasvad avokaadod, munakollased, oliivid, pähklid, maapähklivõi, rapsiõli, oliiviõli, kõrge oleiinisisaldusega päevalilleõlikeskmise ahelaga triglütseriidid kookosõli ja oomega-3 rasvhapped happed lõhe ja muud kalad, rohuga söödetud veiseliha, chia seemned, jahvatatud linaseemned, sojaoad, tofu, edamaam, oad, metsik riis ja kreeka pähklid.

Faktor 2: Keretüüp Kui olete oma peamise sobivuse eesmärgi kindlaks määranud, on oluline arvestada oma kehatüübiga. See aitab kindlaks teha, kui hästi te süsivesikuid talute, ja teha kindlaks, kust ülaltoodud vahemikes peaksite alustama. Üldist kehatüüpi on kolm, paljud inimesed jäävad kuhugi vahepeale.

  1. 9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida - Anne & Stiil
  2. Hoiatused Ketogeenne dieet toimib, muutes keha glükoosi kasutamisel energiaallikana rasvade kasutamisele.
  3. Parim rasva kadu tempo
  4. 10 asja, mida peate teadma, et rohkem keharasva põletada - Kodu
  5. Kaalulangus puns

Isegi kui otsustate, et olete kuskil keskel, on need kategooriad abiks toitumisalase võrdlusaluse kehtestamisel. Alustage kehatüübiga, mis teile kõige sarnasem, ja näpistage vajadusel.

Ektomorf Ektomorfi on kõige parem kirjeldada kui saledat. Iseloomulikult on neil õrn luustruktuur, väikesed õlad ja rind ning kiire ainevahetus. Ektomorfid on klassikalised "kõvad tegijad".

Atleetvõimlemine

Neil on raske kaalus juurde võtta ja massi panna. Plussküljel on neil kerge kõhnaks saada.

parim makro suhe rasva poletamiseks natural fat burning wraps

Lihaste katabolismi vältimiseks vajavad nad tavaliselt suuremat protsenti süsivesikuid, samuti üldist suuremat kalorite tarbimist. Dieedisoovitused: Ektomorfid peaksid jääma süsivesikute vahemikku, mis moodustab 30—60 protsenti kogukalorist, sõltuvalt sellest, kas eesmärk on massikasv, säilitamine või rasva kadu. Soovitan massikasvu jaoks kallimat, ülemist keskmist hooldust 45—55 protsenti ja madalamat rasvakaotust. Eelkõige punane liha.

2. Vastupanukoolitus on teie rasvapõletav sõber

Punase liha tarbimine, mida mõned uuringud näitavad nagu see onsuurendab kolorektaalse vähi riski. Siiski, mida enamus nendest uuringutest ei võta arvesse, on liha kvaliteet.

Jah, töödeldud liha on halb. Mõelge: kõige kommertspagun, jahvatatud veiseliha, sealiha, tehases kasvatatud kana, pakitud deli lehed, kuivatatud liha. Kuid rohumahuga veiseliha ja bison on terved. Ka see on peaaegu iga loom, kes elab oma looduslikus keskkonnas ja toidab selle looduslikku dieeti.

Kui sa sööd rohusööda veiseliha viilu, tarbid sa lehma söönud kasulikke toitaineid. See hõlmab omega-3 rasvhappeid. Ja CLA, mis on veel üks tervislik rasvhape. Tegelikult võib CLA vähendada vähki. Nõuanded töödeldud liha vältimiseks on vähe ekslikud. Lõppude lõpuks töödeldakse seda rohusöötavat veiseliha, kuhu hambad asuvad. Pidage meeles, et veiseliha, sealiha, kana, kalkun, lamb ja kala on parim, kui see on orgaaniline. Parim makro suhe rasva poletamiseks mõistan, et orgaaniline liha võib olla palju kallim.

Aga Butcher Boxi ostmine sellistest kohtadest aitab hoida kulusid madalamaks. See ei ole keto toidu nimekiri odavaim.

parim makro suhe rasva poletamiseks alton brown kaalulangus toidud

Kuid pidage meeles, et kui teil on ketoos, ei pea te tegelikult kogu söögikorda sööma, et tunnete end täis. Mõned inimesed ei arvesta kalaliha, aga ma teen seda. Vältida liha maitseainetega.

Kust tuli ketogeenne dieet?

Sest isegi siis, kui nautida 4. Sõltuvalt paljudest teguritest peate võib-olla piirama kogu neto süsivesikuid g päevas, et ketoos püsida. Selle asemel suurendage oma liha looduslike vürtside ja maitsetaimedega.

  • Algus toitumine: faktid valgu, süsivesikute ja rasva kohta - Atleetvõimlemine
  • Dabur mesi rasva kadu
  • Dieediajakiri Kui soovite näha treeningprogrammi parimaid tulemusi, on õige toitumine ülioluline.

Piimatööstus Teatavad piimatooted on parimad keto-toidud. Kuid on ka erandeid. Piima piim eriti lehmadest võib põhjustada põletikku.

parim makro suhe rasva poletamiseks maarake 8 rasvapoleti ulevaateid

Niinimetatud "rohumahl" on marke, kuid isegi rohumahl võib sattuda ketoosist välja. Eriti kui te ei ole ettevaatlik teiste süsivesikuallikate piiramisega.

Kuidas määrata silma järgi 50 grammi süsivesikuid - Diagnostika

Kuna piim on suhkru suhteliselt kõrge, välditakse seda keto dieedil. Tegelikult on ainult üks tass piima, mis sisaldab üle tosina grammi süsivesikuid. Ja ei ole kiudaineid, et langetada netomaterjalide arv.

Valk Sõna valk loodi Teie keha koosneb pärast veest suuresti valkudest. Valku kasutab keha lihaskoe ehitamiseks, parandamiseks ja hooldamiseks.

Valk koosneb aminohapetest, mida tavaliselt nimetatakse "valgu ehitusplokkideks". Aminohappeid on umbes 20, neist üheksa peetakse hädavajalikuks, kuna keha ei saa neid valmistada, vaid neid peab toituma. Valk on oluline nii kasvu, uue koe ehitamise kui ka lagunenud koe parandamiseks - nagu see, mis juhtub siis, kui treenite. Kui kuulete mõistet "positiivne lämmastiku tasakaal", viitab see seisundile, kus keha ja lihaste ehitamise vajadusteks on piisavalt valku. Mis on lämmastikul pistmist valguga?

Kudede ehitamiseks on see oluline loomade elus. Ainuüksi see parim makro suhe rasva poletamiseks määratleb peamise valguvajaduse raskuste tõstmisel.

  • 8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand
  • Pcos kaalulangus app
  • Makrod on vaid üks osa mõistatustest Hoone?

Enamasti öeldakse, et sööme positiivse lämmastiku tasakaalu säilitamiseks piisavalt valke iga tunni järelkuna teie keha on tegelikult anaboolses seisundis või ülesehitusfaasis, kus negatiivse lämmastikujäägi tõttu puudub lämmastiku tasakaal Piisava valgu sisaldus näitab kataboolset või rebenemisseisundit.

Kuid üleminek suhkrutelt rasvadele ei ole terav joon. Maks ja neerud tagavad, et kehas on alati minimaalne glükoosikogus, nii et sellistel elunditel nagu aju ja lihased on alati piisavalt.

Need muud kemikaalid on sidrunhappetsükli elemendid või vahesaadused, mida me varem mainisime. Need vaheühendid on maksas siiski piiratud. Kui nende kontsentratsioon maksas väheneb, ei saa maks sidrunhappetsüklit pidevalt läbi viia.

See viib atsetüül-CoA kogunemiseni maksas. Mida teeb maks kogu selle ekstra atsetüül-CoA-ga? Atsetüül-CoA liig ühendatakse omavahel, moodustades ketokehad, nagu atsetoon, atsetoatsetaat ja beeta-hüdroksübutüraat. Kui glükoosi pole saadaval, on ketoonkehad keha jaoks alternatiivseks energiaallikaks. Nad transporditakse maksast teistesse kasutatavatesse kudedesse; tegelikult on ketoonid ainsad kemikaalid, mida aju energia saamiseks kasutab.

Ketoonide tootmisel öeldakse, et keha on ketoosis. Insuliin ja parim makro suhe rasva poletamiseks Keha ketoosis hoidmine on see, mille eesmärk on ketogeenne dieet. Ketoosi säilitamiseks lubatakse vaid piisavalt suhkrut, mis sunnib keha jätkama oma rasvavarude põletamist. See on sarnane nälga juhtunuga ja seletaks, miks keto dieet toimis samamoodi nagu paastumine kui epilepsia ravi.

See ei vasta siiski olulisele küsimusele - miks keha ei kogu seda rasva?

parim makro suhe rasva poletamiseks intervalli koolituse kaalulanguse uuring

Insuliin on lihtne vastus. Insuliin soodustab suhkrute muutumist rasvadeks ja viib rasvade ladustumiseni rasvkoes. Kehas on glükogeenina väga vähe glükoosi. Mida teeb keha liigse glükoosiga, kui ta seda ei vaja?