Rasva kaotuse petmine sooki

Autor: Anna Ivanovna Tikhomirova, arstiteaduste kandidaat Retsensent: arstiteaduste kandidaat, professor Ivan Georgievich Maksakov Me kaotame teaduses kaalu: 6 võimalust kõhurasvast vabanemiseks Vöökohale kogunev rasv on tervisele kõige ohtlikum. Kasutage esimest osa parem on "söö vähem, tee vähem" on parem liigse rasva põletamiseks. See võib olla kaheaastane plaan, kus te lähete kaks korda nädalas närimisest kuni selle alla võtmiseni üks kord kolme kuu jooksul, kuid teil on parem kogu elu. Aja jooksul põhjustab see rasvade ja lisakilode kaotust.. Ainevahetus kohaneb ja kohaneb pidevalt. Ööpäevas - kcal, negatiivne energeetiline bilanss - kcal, organism suudab ööpäevas maksimaalselt ära kulutada heal juhul kuni g.

Viited Söögid ei pea toitumiskatastroofi õigeks tegema. Tegelikult aitab hästi struktureeritud pettusetoit aidata teil kaalulanguse platood kui poletate rasva siis sa pissivad seda Petta nutikaks nende kindlasti loetud näpunäidete abil.

Toitumise osas on toitumine rahvavaenlane nr 1. See on treeningu kõige raskem osa - eriti pikas perspektiivis. Ärge saage minust valesti aru, enne päikesetõusu tallaalusele trügimine või pärast rasket tööpäeva oma keharaskuse kükitamine võib olla kare, kuid poole sahvri puhastamise tungi andmine võib olla veelgi raskem. Mul on tohutu magus hammas, mis paneb mind suhkrut ihkama, kuid suudan vastu pidada tänu kahele suurepärasele sõnale: petupakk.

Ärge saage minust valesti aru, sest suurema osa nädalast on maguskartul minu karamelliseeritud kommid, kuid see ei tähenda, et ma oleksin alati võistlusvalmis dieedil.

Mis on lõikamine dieet?

Jah, ma petan. Õige kasutamise korral võib petupakkumine olla suurepärane vahend oma füüsise nikerdamiseks.

Nad saavad lähtestada ainevahetuse ja insuliini reguleerimise eest vastutavad hormoonid, täiendada glükogeeni suurema energiaga ning hoida kalorite põletamise ja rasvapõletuse mehhanisme kõrgel tasemel. Enne kui võtate seda märgiks oma kappidest läbi tormamiseks või edasi-tagasi sõitmiseks, mõelge, et petupakkumised pole kõigile vabad.

Ning muuta nägu saledamaks. Naeratamine treenib samal ajal lihaseid ja vähendab põskedel olevat rasvakihti. See on parim harjutus, mida sa teha võid. Lisaks sellele muudad sa naeratades ka teiste päeva ilusamaks.

Petta nende rasva kaotuse petmine sooki näpunäite abil nutikalt. Saage aru rahutuste toitumise taga olevast teadusest Sõltumata sellest, kui tervislikud me dieediga olla tahame, on kalorite kärpimine kulukas. Äärmiselt kõhnuse tekitamiseks kasutavad paljud dieedid paratamatult nädalatepikkust kalorite defitsiiti ja vähem süsivesikuid. Teage toitumise kalori- ja süsivesikutepiirangute tõttu teie kehas toimuvaid muutusi, et aidata teil mõista, miks petu söögist võib tegelikult kasu olla.

Siin on kiire hormonaalne ringkäik! Leptiin, valk, mida peamiselt toodetakse rasvkoes, reguleerib söögiisu ja energiatasakaalu kehas. See toimib aju hüpotalamusele, et pärssida toidu tarbimist ja stimuleerida energia või kalorite kasutamist.

Leptiin mängib võtmerolli kehakaalu ja rasvamassi reguleerimisel läbi aju stimuleeriva mõju. Tegelikult on uuringud näidanud, et 24 tunni jooksul pärast tühja kõhuga langeb leptiini tase 30 protsendini nende normaalsest väärtusest. Kuid see ei lõpe leptiiniga.

  • Slimme munad
  • KUIDAS KAALULANGUSE JAOKS DIEETI PIDADA - ILU -
  • Kaalulangus liha retseptid
  • Lõikamine on üha populaarsem treeningtehnika.

Ghrelin, peamiselt mao poolt toodetav peptiidhormoon, on söögiisu stimulant, mis annab märku kasvuhormooni vabanemisest. On näidatud, et madala kalorsusega dieedid ja krooniline treening suurendavad greliini kontsentratsiooni, mis võib põhjustada toidu tarbimise ja kehakaalu suurenemist.

Lisaks söögiisu ja energiatarbimise mõjutamisele leptiini ja greliini kaudu panevad püsivad kalorivaegusega dieedid keha ka energiat säästma, vähendades kilpnäärmehormoonide T3 ja T4 taset, mis aitavad reguleerida ja säilitada ainevahetust. Pidevad madala süsivesikute sisaldusega dieedid kahandavad glükogeenivarude keha ja võivad jätta teid rasva kaotuse petmine sooki ja nõrgaks, mis võib teie treeningu tulemusi negatiivselt mõjutada.

Pro näpunäide Võistlusdieedid kipuvad olema äärmuslikud ja põhjustavad dramaatilisi kehalisi muutusi. Nende toime võib jäljendada isegi anorexia nervosa ja hüpotüreoidismi all kannatavate patsientide korral täheldatud toimet.

Atleetvõimlemine

Põhimõtteliselt võivad mõned võistluseks ettevalmistavad dieedid jääda näljaseisu piirile, põhjustades hormonaalset tasakaaluhäireid ja aeglustades ainevahetust, kui keha üritab kohaneda ja säilitada tasakaalu.

Eelkõige peavad võistlejad intensiivse treenimise vajaduse tasakaalustama toitumispiirangute vajadusega. Olge puhkepäevade kavandamisel, mitmekesisuse lisamisel oma toitu ja nädalase petu söögikorra ajal sama intensiivne ja range, kui treenite. Kui võistlete, teadke, kui palju spordialad võivad teie kehale kuluda, ja külastage korra või kaks korda igal aastal esmatasandi arsti juurde tervisekontrolli ja vere tööd, et jälgida hormoonide tasakaalu muutusi.

Ole puhkepäevade kavandamisel sama intensiivne ja range. Kasutage teadust oma eeliseks Kuna rasva kaotuse petmine sooki 72 tunni pikkuse kalorisisaldusega dieedi järel on näha olulisi muutusi leptiini ja greliini sisalduses, võivad iganädalased kalorite ja süsivesikute sisaldusega pettused, mis aitavad tõsta leptiini taset ja alandada greliini taset. See on oluline, rasva kaotuse petmine sooki teie hormoonide taseme normaliseerumine võib aidata ainevahetusele, näljahäirele ja energiakuludele negatiivset mõju tagasi pöörata või isegi ära hoida.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Joogid May

Lisaks aitavad suurenenud kalorid suurendada kilpnäärme talitlust, elavdades veelgi ainevahetust. See ainevahetuse suurenemine võib kesta päevi pärast seda, kui teie keha seedib petu sööki, korvates sellega hormoonide languse, mis ilmneb siis, kui taasalustatakse kalorite defitsiidi dieeti.

rasva kaotuse petmine sooki

Selle tulemusel võib plaaniline petupakkumine aidata meie keha hormoone optimeerida, et vältida kaalulanguse platoose ja vältida näljarežiimi sisenemist. See on õige, hästi ümardatud petmine aitab teil kaalulanguse platood ületada! Pro näpunäide Leptiini kontsentratsioon peegeldab tavaliselt kogu rasva massi.

rasva kaotuse petmine sooki

Seda silmas pidades, mida nõrgemaks muutub teie keha, seda vähem leptiini teie organism toodab. See leptiini muutus hooaja edenedes on veelgi suurem põhjus petmistoitude lisamiseks oma kavasse. Inimuuringud näitavad, et kõhnadel inimestel ei vähene leptiin mitte ainult lühiajalise paastumisega kiiremini, vaid ka suurem osa olemasolevast leptiinist on seotud. Sidumisel ei suuda leptiin teie söögiisu maha suruda ja energiatarbimist stimuleerida. Optimeerige leptiini, mis rasva kaotuse petmine sooki on, söödes õigel ajal, ja ärge kunagi sööki vahele jätke.

Koostage nutikad petu söögid Kui teie idee petu söögiks on pisike Ben ja Jerry lusikaga, mõelge oma nädala preemiale.

Si Kuigi põhiliseks rasvumise näitajaks on kaal, ja seda on kerge kõikjal mõõta, kuid see ei näita veel rasvumise ulatust.

Pettuse valimisel olge realistlik. Isegi kui teil on lubatud oma igapäevasest dieedist lahkuda, ärge kasutage petupakkumisi ettekäändena ülekandmisele. Ehkki võite aeg-ajalt endale lubada väikest suhkrut pakkuvat maitset, soovitan vältida suhkruvaeseid, toitainevaeseid toite, mis võivad nädala jooksul saavutatava edu kiirelt rasva kaotuse petmine sooki.

rasva kaotuse petmine sooki

Selle asemel sööge petujooki, mis on endiselt hästi tasakaalustatud rasva kaotuse petmine sooki nii kalorite kui süsivesikute sisaldusega tavapärasest söögikorrast kõrgemad. Näited pettusetoitudest, mida tavaliselt lisan, on juustuburger kukliga võõras mõiste, ma teankaks viilu pitsat, proteiiniallikaga pastatoit, kana- või krevettide fajitas koos kahe tortillaga, kana segatud riis või nuudlid, või fileeritud mignon küpsetatud kartuli ja köögiviljadega.

Need toidud sisaldavad nii süsivesikuid kui ka valku, kuid need on ka toidud, mida ma naudin, jättes mind rahule. Selle asemel, et rõhutada oma petu söögikorra makroonide üle, söön ma korralikult portsjonit ja tasakaalustatud toitu ja nõustun arvamusega, et kui tegemist on laotud šokolaadikoogiga, on mõnikord teadmatus õndsus!

Pro näpunäide Uuele konkurendile, kes võib võistelda mõttega sööda sihikindlalt kõrgemaid süsivesikuid ja mitte vältida valgest jahust valmistatud tooteid, kinnitan teile, et see sobib! Tegelikult on see oluline selleks, et toidukorda maksimaalselt kasutada, selle leptiini mõju optimeerida ja lihaste glükogeenivarusid täiendada.

Leptiini sekretsiooni stimuleerib insuliini vabanemine, mis omakorda eritub algul tarbitavate lihtsate suhkrute või komplekssete süsivesikute olemasolul. See tähendab, et teie söögikord peaks olema rikkalikult süsivesikuid.

Nii et minge edasi ja sirutage seda kena sooja leivatükki või tellige pastatoit. See on arsti soovitatud.

kaalukaotus nadalaga

Kas valmistute etenduseks? Enne selle iganädalase ravimise alustamist jälgige ajakava. Tavaliselt katkestan 2—4 nädala vältel peetud söögikorrad võistlusest olenevalt minu kehaehitusest ja vajalikest muudatustest.

Plaani petu sööki Parim viis petmiseks on ette planeerida!

Enim Külastatud

Pidage meeles, et kuigi petised toidukorrad on toidukorra asendajad, peavad need sobima teie praeguse söömisrežiimiga. Pettusetoidud võimaldavad teil isu rahuldada ja annavad teile võimaluse valitsemisaegu pisut lõdvendada, kuid need ei tohiks muutuda pettusepäevadeks.

Samuti ei tohiks need olla põhjuseks, et sööme vähem kui tavaliselt teiste söögikordade ajal. Pettusetoidu eesmärk on lisada praegusele kavale täiendavaid kaloreid. Söögikordade vahelejätmine enne või rasva kaotuse petmine sooki seda võib piirata pettuse efektiivsust ja lõppkokkuvõttes teile vastu hakata, põhjustades teid liiga näljaseks ja petmise ülelugemiseks.

Vältige seda potentsiaalset lõksu, teades oma petu söögi taga olevat logistikat. Valige söögikord, mis võimaldab teil üle parda minna. Isiklikult eelistan õhtusöögi asendada oma petujoogiga. Olen leidnud, et see piirab minu kalduvust soovida suupisteid ülejäänud päeval, kuid see pole nii juhul, kui ma otsustan hommikusöögil järele anda - tere, IHOP!

Nagu praktika näitab, järgides keha füsioloogia mõistmisele tuginedes kahte kaalukaotuse põhimõtet, saate tõhusalt ja püsivalt keharasvast lahti saada. Täna, pärast spekulatsioone tervisliku toitumise, rasvase toidu vastu võitlemise ja Vahemere moe üle.

Parim viis petmiseks on ette planeerida! Lisaks sellele, millise söögikorra valite asendamiseks, on võtmetegur ka see, rasva kaotuse petmine sooki päeval valite petu söögi.

【青空文庫】ガリバー旅行記①

Ma leian sageli, et petupakkumisega seotud vaimsed ja emotsionaalsed aspektid muudavad selle lõbusamaks ja nauditavamaks. Selle asemel, et kodust töölt koju sõites rasvavaba taco maha kiskuda, looge oma petupakkumised sotsiaalseteks olukordadeks. Proovige oma petmispäeva vahetada, kuni leiate oma elustiilile kõige paremini vastava päeva. Kui teil on pärast nädalavahetuse keskel aset leidnud ravisid raske tagasi teele hüpata, kaaluge selle kolimist pühapäeva õhtule.

Lõppude lõpuks pole midagi sellist nagu esmaspäeva hommik ja töönädala algus, et teid reaalsuses maandada tervislikud rasva kadu toidud teele tagasi suunata. Pro näpunäide Kui sööte restoranis, valige tervislikumad, tasakaalustatud variandid.

Vältige koorekastmes kaetud esemeid ja võiga maitsestatud nõusid. Valige ka madala naatriumisisaldusega tooted, mis ülemääraselt võivad põhjustada insuldi, neeruhaigusi ja südamehaigusi. Kas pole kindel, mis on tervislik?